یک دوره مسابقه بدمینتون به مناسبت سالروز آزاد سازی حصر پاوه در پاوه برگزار شد.

بشیری رئیس هیئت بدمینتون استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت : یک دوره مسابقه بدمینتون به مناسبت سالروز آزاد سازی حصر پاوه در دو بخش خردسال و نوجوان و با حضور شهرستانهای کرمانشاه صحنه ، هرسین و پاوه به میزبانی شهرستان پاوه و در محل سالن حجاب ( بخش بانوان) و تربیت ( بخش آقایان) برگزار گردید.

وی گفت : نفرات برتر رده سنی نونهالان دختر سنا خسروی از کرمانشاه اول مونا برهانی از پاوه  دوم یاسمین صادقی از کرمانشاه سوم شد .

بشیری افزود : نفرات برتر سنی نوجوانان دختر پریا سلیمانی از کرمانشاه جایگاه اول کیانا رستم پور از کرمانشاه جایگاه دوم آرام کاکاوندی از صحنه صاحب جایگاه سوم شد .

وی افزود : نفرات برتر رده سنی نونهالان پسر پویا رضایی از کرمانشاه اول احمد رضا ایمانی از هرسین دوم و  امیر احمد شهبازی و علی شرفی از هرسین سوم مشترک شدند.

بشیری گفت : نفرات برتر رده سنی نوجوانان پسر نیز علی کاکاوند از هرسین اول کسری رضایی از صحنه دوم و مصیب رستم پور از پاوه و علی شکری از هرسین سوم مشترک شدند.

وی افزود : در پایان این مسابقات و از سوی اداره ورزش و جوانان و تربیت بدنی سپاه شهرستان و هیئت بدمینتون استان به نفرات برتر حکم قهرمانی و جوایزی اهدا گردید.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

اعلام نتایج مسابقات بدمینتون به مناسبت سالروز آزادسازی پاوه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.