استاندار خراسان رضوی با جمعی از مدیران و فعالان رسانه‌ای خراسان رضوی امروز در آستانه روز خبرنگار دیدار و درباره برخی مسائل روز جامعه در حوزه‌های اقتصادی اجتماعی و فرهنگی گفتگو کرد.

دیدار جمعی از مدیران و فعالان رسانه ای با استاندار خراسان رضویبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛  علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی گفت: همچنان که در ۴۰ سال گذشته توطئه‌های دشمنان خنثی شده است این بار هم توطئه جدید دشمن در ایجاد بحران اقتصادی برای براندازی به نتیجه نخواهد رسید.

وی با پذیرش برخی سو مدیریت‌ها در بروز مشکلات افزود: مسئولان استانی نسبت به مشکلات مردم بی تفاوت نیستند و تمام تلاش خود را برای حل آن‌ها به کار گرفته‌اند.

استاندار خراسان رضوی گفتگوی مستقیم مسئولان با مردم را برای مدیریت مسائل کشور ضروری اعلام و برای حضور در برنامه‌های رادیویی برای ارتباط مستقیم با مردم تاکید کرد.

وی افزود با کمک رسانه‌ها تاکنون مشکلات بسیاری از کشور حل شده و تلاش می‌شود نشست‌های مستمری بین رسانه‌ها و مسئولان اجرایی استان برای بررسی و حل مشکلات مردم تشکیل شود.

نوروزیان معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان رضوی هم در این جلسه با اشاره به تهدیدات مختلف دشمن از جمله تهدیدات امنیتی اجتماعی و اقتصادی بر نقش رسانه‌ها در انعکاس مطالبات مردم و خنثی کردن تهدیدات دشمنان تأکید کرد.

گفتنی است در این جلسه جمعی از مدیران و فعالان رسانه‌ای خراسان رضوی هم دغدغه‌های خود درباره مسائل معیشتی مردم وضعیت اقتصاد ، بحران‌های اجتماعی و نحوه گفتگوی مسئولان با مردم را با استاندار و معاون سیاسی او در میان گذاشتند.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

دشمن در ایجاد بحران اقتصادی به نتیجه نخواهد رسید

برچسب ها: رسانه ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.