همایش بزرگ مهربانان به میزبانی بنیاد نیکوکاری دست های مهربان شعبه کرمانشاه برگزار شد.

عاطفه سادات شجاعی مسئول شعبه بنیاد نیکوکاری دست های مهربان،در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت: نحوه ي کار این بنیاد بصورت یک چرخه در جهت توانمند سازی بانوان و جلوگیری از بسترسازي براي کار کردن کودکان مي باشد.

وی گفت : زنان سرپرست خانواده وارد چرخه بنیاد می شوند و خدماتی از جمله سبد کالا، خدمات درمانی رایگان و کلاسهای آموزشی در جهت اشتغال زایی دريافت ميكنند، تا در واقع به توانمندی و ایجاد اشتغال و کسب درآمد برسند .

شجاعی در مورد سابقه درخشان این بنیاد گفت : این بنیاد در طول ۱۲ سال فعالیت خود ۱۴ شعبه فعال در سراسر ایران تاسیس نموده و بالغ بر ۱۵۰۰۰ نفر مددجو را تحت پوشش خود قرار داده است و امیدوارم روزی برسد كه هیچ اثری از ظلم، فقر و تبعیض در ایران عزیزمان نباشد و هر کدام از ما به تنهایی دستهای مهربانی باشیم برای آبادانی سرزمین عزیزمان ایران.

وی افزود : بعد از حادثه دلخراش زلزله شهرستان سرپل ذهاب تصميم بر ان شد كه مركزي در كرمانشاه جهت تسريع درياري رساني به مناطق زلزله زده و محرومين استان كرمانشاه تاسيس شود.

شجاعی گفت : در این راستا به حمد خداوند و کمک حامیان اهداي 100 کانکس رایگان در سه فاز و راه اندازي 3 کمپین اهدای پوشاک و اقلام خوراکی و بهداشتي به آن منطقه، خدمت رساني صورت گرفته همچنین اين شعبه در حال حاضر 40 خانواده از افراد سرپرست خانوار را شناسایی و تحت پوشش قرار داده است که در چند نوبت نیز اقدام به ارائه سبدکالا و وجه نقد به این افراد نموده است .

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.