سرپرست سازمان خدمات مشاغل شهری استان کردستان از راه اندازی کمیته قیمت گذاری در سطح میادین میوه وتره بار استان خبردادو گفت: بر اساس ورود میوه به شهر و منطقه جهت توزیع قیمت گذاری خواهد شد.

سلطنت پوری سرپرست سازمان خدمات مشاغل شهری استان کردستان در گفتگو با  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، گفت:باتوجه به اینکه در سال‌های گذشته شهرداری سنندج سازمان میادین و میدان میوه و تره بار را نداشت در سال جاری اقدام به اجرای سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی کرده است
وی افزود:یکی از کارکرد‌هایی که در اساس نامه ابلاغی این سازمان آمده نظارت بر عملکرد و قیمت گذاری عرضه میوه و تره باراست که در این راستا میدان عرضه میوه و تره بار مرکزی شهر با ۱۵ بازارچه محلی به منظور عرضه میوه و فراورده‌های کشاورزی طراحی و امکان سنجی می‌شود.
سلطنت پوری ابراز امیدواری کرد که در سال جاری با همکاری صنف عرضه کنندگان میوه وارد فاز اجرایی عرضه میدان میوه و تره باراصلی شویم.
وی در ادامه با اشاره به راه اندازی کمیته قیمت گذاری در سطح میادین میوه وتره بار استان گفت: بر اساس ورود میوه به شهر و منطقه و خروج جهت توزیع قیمت گذاری خواهد شد و مردم به صورت شفاف از روند قیمت گذاری آگاه شده واز اشفتگی و نابسامانی در بازار جلوگیری خواهد شد.
وی هدف از راه اندازی کمیته قیمت گذاری را جلوگیری از ورود دلالان به بازار، انجام عرضه میوه وتره باربه صورت مستقیم از کشاورزان و باغداران به بازار، حمایت وپشتیبانی از کشاورز وباغدار و تکریم شهروندان از لحاظ نوع کیفیت میوه و قیمت عنوان کرد.
سلطنت پوری در پایان گفت:در حال حاضر باغدارن و کشاورزان اجناس تولیدی خود را با قیمت‌های نازل به دلالان فروخته و دلالان به صورت صادرات و عرضه در شهر‌های مجاور و پایتخت به قیمت‌های بالاتری عرضه می کنند.

انتهای پیام/م

 باغدارن و کشاورزان اجناس تولیدی خود را با قیمت‌های نازل به دلالان  می فروشند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.