سفیر آمریکا در برلین با انتشار پستی در صفحه توییتر خود، از اقدام آلمان در ایجاد مانع برای انتقال دارایی های نقدی کشورمان به ایران تشکر کرد.

تشکر سفیر آمریکا در آلمان برای تصویب قانون منع انتقال پول نقد به ایرانبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ "ریچارد گرنل" سفیر آمریکا در برلین با انتشار پستی در صفحه توییتر خود، نسبت به اقدام جدید آلمان در مورد اعمال محدودیت برای انتقال پول نقد به ایران ابراز خرسندی کرد.

گفتنی است؛ بانک مرکزی آلمان، دویچه بانک، روز چهارشنبه هفته گذشته سیاست مالی جدیدی را تصویب کرد که مانع انتقال حدود ۴۰۰ میلیون دلار پول نقد به ایران می‌شود.

این در حالی است که رسانه «بیلد» آلمان ماه جولای در گزارشی مدعی شده بود که ایران درصدد است از بانک تجارت ایران-اروپا هندلسبنک (EIH) که در شهر شمالی هامبورگ قرار داشته و تاییدیه دولت آلمان را هم دارد، مبلغی حدود ۴۰۰ میلیون دلار را به صورت قد برای دور زدن تحریم‌های آمریکا، منتقل کند.

ریچارد گرنل در صفحه توییتر خود نوشت:

"این یک معضل بسیار جدی است و ما از شرکای آلمانی‌مان برای اقدام به توقف فعالیت‌های ایران تشکر می‌کنیم."

تشکر سفیر آمریکا در آلمان برای تصویب قانون منع انتقال پول نقد به ایران

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۹:۳۰ ۱۳ مرداد ۱۳۹۷
صهیونیست ها درارکان جکومت آمریکاوانگلیس وفرانسه والمان وسایر کشورهای اروپایی نفوذکرده اند. پس اول خداوبعد کمک مردم خودمان اعتماد کنیم .تا بیشترازاین اموالمان رابه تاراج نبرند.
آخرین اخبار