مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز از کسب رتبه اول کشوری جشنواره کار و فناوری توسط معلم این ناحیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیروس حسین پور، مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ گفت: محبوبه قنواتی و یوسف فرشاد نیا معلمان درس کار و فناوری دبیرستان های دوره اول آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز در جشنواره فراخوان روز کارگاه  موفق به کسب رتبه اول کشور شدند.

وی افزود: جشنواره  روز کارگاه  از سوی کارشناسی گروه های آموزشی و تکنولوژی مدارس وزارت آموزش و پرورش به صورت سراسری برگزار شد که پس از بررسی و داوری طرح های رسیده به جشنواره، آثار محبوبه قنواتی و یوسف فرشاد نیا معلمان درس کار و فناوری دبیرستان های دوره اول آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز با کسب بالاترین امتیاز از سوی داوران جشنواره حائز رتبه اول کشوری شدند.

حسین پور بیان داشت: انجام پژوهش های علمی و کار تجربی و تحقیقاتی از ضروریات تعلیم و تربیت امروز ماست و جای بسی خوشحالی است که همکاران ما با علاقمندی در خصوص موضوعات درسی و رشته تحصیلی خود به دنبال کشف دانایی های تازه و راهکارهای بهبود عملکرد آموزشی خود و یادگیری دانش آموزان هستند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز گفت: این موفقیت های ارزشمند نشان از پویایی کار آموزش و پرورش در مدارس و حاصل تلاش صادقانه ی همکاران ما در راستای امور پژوهشی و آموزشی است.

انتهای پیام/م

برگزاری جشنواره کار و فناوری معلمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.