دادستان عمومی و انقلاب اردبیل مطرح کرد:

حمایت دستگاه قضایی از واگذاری کشت و صنعت مغان به بخش خصوصی

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: در راستای اجرای سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی، دستگاه قضائی در موضوع فروش کشت و صنعت مغان، از واگذاری به بخش خصوصی حمایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عتباتی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل صبح امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که در اتاق بازرگانی اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: در راستای اجرای سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی، دستگاه قضائی در موضوع فروش کشت و صنعت مغان، از واگذاری به بخش خصوصی حمایت می‌کند ولی تعهدات لازم از طرف خریدار باید به دقت انجام شود.

وی گفت: یکی از مهم‌ترین موارد این است که خریدار شرکت کشت و صنعت مغان باید برای حفظ اشتغال موجود در این مجموعه تمامی تلاش خود را انجام دهد و نیز تعهدات خود در رابطه با بهبود وضعیت اشتغال را تحقق بخشد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل با اشاره به اینکه اهلیت خریدار این مجموعه مورد توجه و رصد دستگاه قضایی استان بوده است، افزود: درآمد حاصل از فروش شرکت کشت و صنعت مغان باید در داخل استان اردبیل به ویژه منطقه مغان هزینه شود و دستگاه قضائی استان به دقت اتفاقات مربوط به این موضوع را رصد می‌کند چرا که باید در این رابطه به مردم اطمینان بدهیم.

عتباتی تصریح کرد: در راستای اجرای سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی از فروش این مجموعه حمایت می‌کنیم ولی به شرطی که بخش خصوصی خریدار مجموعه، برای بهبود وضعیت شرکت کشت و صنعت مغان اقدامات لازم را انجام داده و سبب رونق مجموعه شود.

وی بیان کرد: متأسفانه در سال‌های قبل مدیریت این مجموعه عظیم به دست افراد غیرتخصصی واگذار شده و گاهی نیز حیات خلوت برخی از جناح‌ها و گروه‌های سیاسی بوده است که حتی شاهد تشکیل پرونده‌‌های کیفری به دلیل سوءاستفاده‌های مالی برای برخی از مدیران گذشته این مجموعه بوده‌ایم.

انتهای پیام/ع

واگذاری کشت و صنعت مغان به بخش خصوصی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.