اعزام شش نفر از استان سمنان به رقابت‌ های بازی آسیایی جاکارتا

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان از اعزام چهار ورزشکار، یک مربی و یک داور در شش رشته از استان سمنان به مسابقات آسیایی جاکارتا خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با بیان اینکه شش ورزشکار استان به بازی‌های آسیایی جاکارتا اعزام می شوند و این در حالی است که استان در دوره قبلی ورزشکاری در این مسابقات نداشته است گفت: چهار ورزشکار، یک مربی و یک داور در شش رشته از استان سمنان به این رقابت‌ها اعزام می‌شوند.

وی افزود: ورزش و جوانان استان سمنان از سال قبل با حضور هیئت‌های استانی که شانس کسب سهمیه برای حضور در این بازی‌ها را داشتند، ستاد مسابقات آسیایی جاکارتا را در استان تشکیل داد و در آن مقرر شد از ورزشکاران اعزامی به ویژه در طول اردوها و مسابقات، حمایت‌های مادی و معنوی شایسته صورت گیرد.

فتاحی اضافه کرد: امیر سیاوش ذوالفقاریان، اکبر کیانیان، دنیا آقایی، زهرا برناکی، اسفندیار صفایی و محمد دوست ورزشکاران استان سمنان هستند که در تیم‌های تیراندازی، جودو، رزمی، جانبازان و معلولان، تیم ملی هاکی و داور بسکتبال در بازی‌های آسیایی و پارا آسیایی جاکارتا حضور دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، هجدمین دوره بازی‌های چند ورزشی آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا از ۲۷ مرداد تا ۱۱ شهریور برگزار می‌شود که کاروان جمهوری اسلامی ایران قرار است با ۳۶۹ ورزشکار در ۳۴ رشته به این دوره از بازی‌ها اعزام شود.

انتهای پیام / گ

سهم استان سمنان از بازی‌های آسیایی ۴ ورزشکار است

برچسب ها: وزارت ورزش ، بسکتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.