معاون مهندسی نیروی دریایی ارتش ج. ا. ا. از افتتاح پیشرفته ترین بیمارستان آجا با اعتباری 22 میلیاردتومانی خبر داد.

افتتاح پیشرفته ترین بیمارستان آجا با اعتباری  22 میلیاردتومانیبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر جعفری معاون مهندسی نیروی دریایی ارتش ج. ا. ا. در مراسم افتتاحیه فاز جدید پیشرفته‌ترین بیمارستان آجا که  با حضور مقامات کشوری و لشگری گفت: قرار داد ساخت این بیمارستان با مساحت ۵ هزار متر مربع، صرف هزینه ۲۲ میلیارد تومانی را در برداشته است، هزینه‌ای که منجر به راه اندازی ساختمان جدید ۵ طبقه همراه با ۱ طبقه زیر زمین و ۱ طبقه همکف و ۳ طبقه بالای همکف شد و با به روز‌ترین امکانات و مطابق استاتدارد‌های روز سازه‌های بیمارستانی است.

وی با اشاره به تجهیز بیمارستان گلستان به امکاناتی از قبیل سونوگرافی، رادیولوژی، MRI، اتاق معاینات و تمام تجهیزات مورد نیاز یک بیمارستان پیشرفته و به روز، ادامه داد: تلاش کردیم که به لحاظ تاسیساتی و ایمنی و تجهیزاتی ساختمان جدید بهترین کیفیت لحاظ شود و اصول ایمنی و در این راستا نیز تمام تاییده‌های مورد نیاز از وزارت بهداشت و سامانه پزشکی کشور و نظام مهندسی اخذ شد.

معاون مهندسی نیروی دریایی ارتش  با اشاره به راه اندازی ۶۴ تخت جدید در فاز تازه تاسیس بیمارستان گلستان بیان کرد: خدمات این بیمارستان اتحصار به نیروی‌های مسلح ندارد و همه اقشار می‌توانند از امکانات آن استفاده کنند.

ارائه خدمات بیمارستان گلستان به همه بیمه‌ها

امیردریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگی و پشتیبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مراسم افتتاحیه فاز جدید بیمارستان به روز شده گلستان آجا گفت: این بیمارستان با  ۶۴ تخت که در واقع این تعداد تخت‌ها در فاز جدید ساختمانی به آن اضافه شده است و قابلیت انجام تمام جراحی‌های فوق حاد اورژانس را داشته و علاوه بر آن می‌تواند در تمامی شرایط اضطرار به کشور‌های همسایه نیز خدمات امداد و درمان اورژانس ارائه کند.

وی با بیان اینکه بیمارستان کاملا پیشرفته گلستان آجا پشتوانه عظیم برای پشتیبانی خدمات اورژانس امداد و درمان در کل بدنه نیرو‌های مسلح است، افزود: این بیمارستان همچون بیمارستان‌های حوزه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارای بیشترین قابلیت و بهترین امکانات برای ارائه خدمات درمانی در شرایط اضطرار است و امروز نیز اورژانس با ۱۶ تخت ویژه تهدیدات زیستی در فاز جدید گلستان راه اندازی شد، اورژانسی که می‌تواند در شرایط اضطراری و به ویژه تهدیدات بیولوژیکی بلافاصله برای خنثی سازی تهدید کنترل و درمان کامل عامل تهدید وارد عمل شود.

امیرسیاری در ادامه با بیان اینکه بیمارستان جدید گلستان می‌تواند از نظر ارائه خدمات درمانی در منطقه مکران نیز وارد عمل شود، گفت: به طور کلی اداره بهداشت و درمان نیرو‌های مسلح بستری بسیار مناسب برای تبادل علم و دانش در حیطه‌های مختلف پزشکی در تمام عرصه‌ها و مناطق به ویژه با کشور‌های دوست، همسایه، برادر و همجوار است.

معاون هماهنگی و پشتیبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود:  خدمات بهداشت و درمان بیمارستان گلستان تنها در انحصار نیرو‌های مسلح نیست و همه اقشار می‌توانند از آن استفاده کنند و این بیمارستان‌ها به همه بیمه‌ها خدمات خواهد داد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار