عضو ارشد گروه تروریستی داعش در افغانستان گفت: دولت این کشور متعهد به تامین امنیت داعشی های تسلیم شده بدون مجازات آنها شده است.

وعده دولت افغانستان برای تامین امنیت داعشی های تسلیم شدهبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، عضو ارشد گروه تروریستی داعش در افغانستان گفت: دولت این کشور متعهد به تامین امنیت داعشی های تسلیم شده بدون مجازات آنها شده است.

«حبیب‌الرحمان» از اعضای ارشد داعش در پی شکست سنگین این گروه از طالبان در ولایت «جوزجان» در شمال افغانستان تاکید کرد، دولت به اعضای تسلیم شده داعش وعده  داده است علاوه بر تامین امنیت آنها، اگر لازم باشد برای اعضای این گروه تروریستی شغل هم در نظر بگیرد.

این در حالی است که در هفته‌های اخیر موارد بسیاری از کشتار و تجاوز به غیرنظامیان در ولایت جوزجان توسط داعشی‌ها گزارش شده بود.

«حبیب‌الرحمان» با بیش از 250 عضو داعش در پی  سه روز (دوشنبه ، سه شنبه ،چهارشنبه) درگیری شدید با طالبان در ولایت جوزجان  که منجر به شکست  این گروه تروریستی شد به دولت افغانستان تسلیم شده است.

«ذبیح‌الله مجاهد» سخنگوی طالبان درباره عملیات اخیر این گروه علیه داعش اعلام کرد در این عملیات بیش از 153 داعشی کشته، 100 نفر زخمی و 134 نفر دیگر نیز توسط طالبان به ‌اسارت گرفته شده‌اند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.