پروژه بازیافت مواد و تولید کود آلی کرمانشاه یک مجموعه بسیار ارزشمند است .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بازوند استاندار کرمانشاه گفت : پروژه بازیافت مواد و تولید کود آلی کرمانشاه یک مجموعه بسیار ارزشمند است که به جامعه و محیط زیست خدمت های ارزشمندی را ارایه می دهد.

وی گفت : مدیر بازیافت بانوی فرهیخته و تلاشگر است که با راه اندازی این مجموعه، یک کار بزرگ و بی نظیر را در سطح کشور انجام داده اند.

بازوند افزود : در مجموعه بازیافت ۲۳۷ نفر در یک شرایط کاری ویژه مشغول به کار هستند و مدیریت ارشد استان خود را ملزم به فراهم کردن بسترهای لازم برای تداوم فعالیت های این مجموعه می داند.

وی افزود : تولید کود کمپوست از پسماندهای شهری یکی از ممتازترین تولیدات این پروژه است که علاوه بر کمک به حفظ محیط زیست به تقویت بخش کشاورزی نیز کمک می کند.

بازوند گفت :  شهرداری و جهاد کشاورزی باید با برنامه های تبلیغی و ترویجی، بازار لازم را برای فروش کود کمپوست فراهم کنند.

وی گفت : کود کمپوست می تواند به تقویت و احیای خاک های کشاورزی استان کمک کند. در همین راستا ۴۰۰ هزار تن از این کود به تدریج با کمک جهاد کشاورزی در زمین های کشاورزی مناطق زلزله زده به کار گرفته می شود. این کار می تواند به افزایش تولید و بهبود وضعیت معیشتی زلزله زدگان بسیار کمک کند‌.

بازوند افزود : در زمینه تسهیلات بانکی این مجموعه تصمیمات مناسبی گرفته شده است و با تدابیری که اندیشیده شده منابع مالی مناسبی از طریق شهرداری در اختیار پروژه قرار داده می شود.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

تولید کود کمپوست از پسماندهای شهری یکی از ممتازترین تولیدات پروژه بازیافت است

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.