تلویزیون دولتی ایتالیا ویدئویی مرموز از صحبتهای یک گروگان در اسارت گروهی خطرناک منتشر کرد که هویت آنها مشخص نیست.

درخواست کمک یک ایتالیایی ربوده شده در سوریه برای آزادی‌اشبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی مرموز و دلهره آور از تلویزیون دولتی ایتالیا به پخش رسید که در آن مردی ایتالیایی با پوششی نارنجی مانند قربانیان داعش از مقامات کشورش برای آزادی خود درخواست کمک می کرد. این شخص در فیلم منتشر شده خود را آلکساندرو سندرینی 32 ساله از شهرک فولزانو در شمال ایتالیا معرفی می کند و می گوید که وضع او غیر قابل تحمل است و باید هرچه زودتر راه برای نجاتش پیدا شود،این اظهارات در حالی مطرح می شود که دو نفر با نقاب و مسلح پشت سر این مرد ایستاده اند.

گفتنی است به طور دقیق مشخص نیست افراد مسلح متعلق به کدام گروه تروریستی هستند اما گفته شده که این ویدئو در سوریه ضبط شده و آنها برای آزادی مرد ایتالیایی که از 3 اکتبر 2016 تاکنون ناپدید شده بود درخواست پول کرده اند.


بیشتر بخوانید:روایتی تکان‌دهنده از قربانیانی که دست و پایشان به خاطر داعش قطع شد! +تصاویر


این مرد همچنین  در ادامه اظهاراتش گفت که او همزمان و به همراه جمبی یاسودا روزنامه نگار ژاپنی ربوده شده اما هیچ اشاره ای به نام گروه رباینده نکرد. بنا بر گزارشات وزارت خارجه ایتالیا طی انتشار بیانیه ای عنوان کرد که این ماجرا با جدیت تمام در حال بررسی است تا به نتیجه ای مطلوب برسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.