برنامه جدید وزارت صنعت برای پاسخگویی سریع به تقاضای ارز؛

درخواست ارز واردکنندگان با سابقه در اولویت قرار می گیرد

معاون وزیر صمت گفت: درخواست ارز متقاضیان با سابقه فعالیت وارداتی ،در اولویت قرار می گیرد تا به ثبت سفارش ها سرعت دهد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شاتا، معاون طرح و برنامه وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: این وزارتخانه درخواست ارز متقاضیانی را که سال های گذشته فعالیت وارداتی داشته اند، در اولویت قرار می دهد تا به ثبت سفارش ها سرعت دهد.

رحمانی افزود: دولت به این نتیجه رسیده است که متقاضیان ارز رسمی باید دوباره ارزیابی شوند و برای دریافت آن به معاونت های مختلف وزارتخانه مراجعه کنند؛ این موضوع هرچند زمان بر است اما در نهایت به تنظیم بازار ارز می‌انجامد.

وی با بیان اینکه تاکنون نزدیک به 80 هزار رکورد از ثبت سفارش ها به وزارت صنعت، معدن و تجارت رسیده که بررسی آنها کاری زمانبر است گفت: در این زمینه مقرر شد درخواست افرادی که پارسال نیز متقاضی ارز بودند با یک نوسان 20 درصدی پذیرفته شود، به این ترتیب نزدیک به 80 درصد درخواست ها در مدت کوتاهی به طریق سیستمی پاسخ داده و مدارک سایر افرادی که به جمع متقاضیان اضافه شده‌اند، در سیستم ثبت می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۱۲ مرداد ۱۳۹۷
اگر ضمانت و تضمین کافی گرفته شود برای واردات کالا وارز مطمئن باشید هیچکس تخلف نمیکند چون سپرده ضمانتی دارد و خودشان با پای خود میایند تا شما سراغ آنها بروید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۱۲ مرداد ۱۳۹۷
وقتی می بینم و می شنوم این وضع اقتصادی و بالارفتن ارزها بطور افسار گسسته روانی می شوم چند روزی هست درد معده شدیدی گرفته ام
آخرین اخبار