انتشار برای اولین بار

آیت‌الله ری‌شهری: حاضرم برای اثبات سخنانم با خانواده مرحوم منتظری مباهله کنم +فیلم

سازندگان مستند "قائم‌مقام" در واکنش به حواشی پیش آمده، بخشی از صحبت‌های آیت‌الله ری‌شهری را برای نخستین بار منتشر کردند. 

حاضرم برای اثبات سخنانم با خانواده مرحوم منتظری مباهله کنمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هفته گذشته و پس از پخش مستند "قائم‌مقام" از شبکه سه سیما، بیت مرحوم منتظری انتقادات تندی را علیه مسئولان سازمان صداوسیما مطرح کرد و این مستند را دارای موارد متعدد توهین، افترا و خلاف واقع دانست. 


بیشتر بخوانید: حمایت مدیر شبکه ۳ از رویکرد شجاعت رسانه‌ای مبنتی بر عقلانیت


سازندگان مستند "قائم‌مقام" در واکنش به حواشی پیش آمده در خصوص پخش این مستند از رسانه ملی، بخشی از صحبت‌های آیت‌الله محمد محمدی ری‌شهری مبنی بر اینکه حاضرم با بیت مرحوم آیت‌الله منتظری درباره اظهاراتم مباهله کنم را برای نخستین بار منتشر کردند. 

"قائم‌مقام" عنوان مستندی است که به کارگردانی علی صدری نیا درباره حیات سیاسی مرحوم منتظری ساخته شده است. این مستند از همان زمانی که پخش شد با جبهه‌گیری و انتقاداتی از سوی جریان‌های سیاسی همسو با مرحوم منتظری رو به رو شد. هنگامی که این مستند برای اولین بار در اردیبهشت ماه امسال از شبکه مستند صداوسیما روی آنتن رفت، احمد منتظری، در نامه‌ای که به رئیس سازمان صداوسیما ضمن انتقاد از پخش این مستند از رسانه ملی، آن را سراسر دروغ و تحریف خواند.  

پس از گذشت چند ماه، هفته گذشته مجدداً شبکه سه سیما مستند "قائم‌مقام" را روی آنتن برد؛ با پخش مجدد مستند "قائم‌مقام" از شبکه سه سیما باز هم شاهد تکرار همان مواضع انتقادی از سوی احمد منتظری بودیم. 

در ادامه ویدئوی کوتاهی از سخنان آیت‌الله ری‌شهری در این خصوص را مشاهده ‌می‌کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۹:۵۱ ۱۴ مرداد ۱۳۹۷
فکری به حال زندگی و معیشت این مردم بیچاره کنید
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۳:۵۲ ۱۳ مرداد ۱۳۹۷
انصافا مستندقائم مقام همه حقایق را نگفته چون من اهل قم ورفت وآمد به منزل آقای منتظری بودم ودر نوجوانی با فرزندایشان دوست بودم حقیقتا منتظری فردی بسیار ساده وبه والله توان مدیریت دفتر خودرا نداشت چه رسد به رهبری آینده کشور. اینکه میگم دفتر فارغ از مسایل سیاسی وحواشی مهدی هاشمی است یعنی اگر این مسائل هم نبود ایشان حتی قدرت اداره یک دفتر معمولی راهم نداشت
United States of America
ناشناس
۲۲:۳۳ ۱۳ مرداد ۱۳۹۷
جالب بود