امام جمعه موقت تهران گفت: دشمنان اسلام و به ویژه آمریکا همواره از قدرت بالنده و اتحاد و اقتدار ملت ایران هراس داشتند که با رشد روزافزون این قدرت و اقتدار وحشت دشمنان نیز روز به روز بیشتر می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی فرد گفت: درخواست ترامپ رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر مذاکره با کشورمان نشان دهنده قدرت و اقتدار کشورمان است که رئیس جمهور آمریکا نسبت به مذاکره با ایران اعلام آمادگی کرده است.

وی گفت: بعد از بی‌ادبی‌های ترامپ و نوشتن مطالبی در توئیتر خود مسئولان کشوری، مدیران ارشد و فرماندهان نظامی و انتظامی پاسخ استوار و محکمی به این نوشته‌های رئیس جمهور آمریکا دادند که بعد از مدتی رئیس جمهور در کنفرانس خبری و دیدارهای خود نسبت به مذاکره با ایران اعلام آمادگی کرد.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: ما باید قدردان این اقتدار و قدرت کشورمان باشیم چرا که دنیا روی این قدرت و اقتدار حساب ویژه‌ای باز کرده و هم‌اکنون ایران یکی از قدرتمندترین کشور در عرصه‌های مختلف است.

ابوترابی اظهار کرد: امروز زبان دنیا را بیشتر کشورها زبان قدرت می‌دانند و ما باید تلاش کنیم در تمام عرصه‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی و اجتماعی قدرتی مضاعف پیدا کنیم.

وی افزود: تمام تلاش ما باید این باشد که بر قدرت ملت ایران بیفزاییم که بی‌شک این اقتدار تمام نقشه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

امام جمعه موقت تهران با بیان این که امروزه دشمنان و استکبار جهانی با ترفندهای مختلف درصدد تضغیف قدرت ایران هستند گفت: بی‌شک با برنامه‌ریزی منسجم و هدفمند وحدت و همدلی نقشه‌های دشمنان به یاس و ناامیدی تبدیل می‌شود.

ابوترابی فرد اظهار کرد: دشمنان اسلام و به ویژه آمریکا همواره از قدرت بالنده و اتحاد و اقتدار ملت ایران هراس داشتند که با رشد روزافزون این قدرت و اقتدار وحشت دشمنان نیز روز به روز بیشتر می شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.