زندگی برای بسیاری از مردم دشوار شده است/مسئولان باید ببینند مردم چه می خواهندآیت الله صافی گلپایگانی گفت: زندگی برای بسیاری از مردم دشوار شده است،مسئولان باید ببینند مردم چه می خواهند،مردم عزت و شرف و سربلندی مملکت را می خواهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ آیت الله صافی گلپایگانی از مراجع عظام تقلید در دیدار جمعی از مردم، با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور اظهار کرد:آیا وقت آن نرسیده است که مسئولان، به وضعیت بد اقتصادی مملکت، سر و سامان بدهند و قشر ضعیف جامعه را از این مشکلات طاقت فرسا نجات دهند؟

وی افزود: اینجانب بارها و بارها در ملاقات ها و پیام ها و نامه های خود درباره این مشکلات و راه حل آن تذکر داده ام و اکنون هم تذکر می دهم که زندگی برای بسیاری از مردم دشوار شده است.

این مرجع تقلید در بخش دیگری از سخنان خود، راه حل مشکلات موجود را همت جهادی و کنارگذاشتن منافع جناحی دانسته و بیان کرد: مسئولان باید ببینند مردم چه می خواهند نه اینکه خود را نماینده مردم معرفی کنند ولی بر خلاف میل آنها رفتار نمایند! مردم  همیشه در صحنه ی ما، عزّت و شرف و سربلندی مملکت را می خواهند و مسئولان باید پاسخگوی این همه خوبی مردم باشند.

آیت الله صافی گلپایگانی بیان کرد: نداشتن ثبات اقتصادی، گرانی، بیکاری، طلاق و مفاسد اخلاقی روز به روز بیشتر می شود. ربا و رشوه و منکرات بجای احقاق حق و عدالت در بعضی از ادارات به طور سرسام آوری وارد شده است. چرا نباید بعضی از مدیران نالایق - اگر نگوییم فاسد - که این همه ضرر و خسارت به مملکت و مردم ضعیف می رسانند را به سزای اعمال خود رساند؟

وی گفت: منابع خبری اعلام کردند که طی دو سه ماه اخیر، میلیاردها دلار ارز تخصیص داده اند. چه اندازه از آن به کشور برگشته است خدا می داند.آیا می دانید با این همه پول که سرمایه انبوهی برای مردم است، چه خدمت ها می شد به کشور نمود؟،میلیاردها دلار را غارت نموده و ارزش پول مملکت را پایین آوردند.

این مرجع تقلید بیان کرد: آیا بهتر نبود مسئولان فقط با مقداری از آن، مایحتاج اولیه مردم را تامین می کردند تا اجناس ضروری گران نشود؟،چرا آنها را به مصرف دارو و درمان و تجهیزات پزشکی نرساندند؟ آیا پیش خدا مسئول نیستند؟.

حضرت آیت الله صافی در پایان تصریح کردند: از تمامی دست اندرکاران می خواهم که با کنارگذاشتن منافع حزبی و جناحی و با وحدت کلمه و نیّت خالص، همین امروز در رفع مشکلات مردم، همّت جهادی نمایند که دیگر، فردا دیر است.

انتهای پیام/ش

واکنش آیت الله صافی گلپایگانی به مشکلات اقتصادی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۶ ۱۲ مرداد ۱۳۹۷
گرانی کالاهای اساسی مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۱۲ مرداد ۱۳۹۷
پس چرا کسی رسیدگی نمیکند به مردم