سرپرست تیم فوتبال سایپا گفت: شرایط میزبانی ورزشگاه قدس بسیار نامناسب بود و هیئت فوتبال استان تهران و مسئولان ورزشگاه باید به این مسائل رسیدگی کنند.

حاتم: شرایط میزبانی ورزشگاه قدس نامناسب بود/ وضعیت اخباری و اسدی با گذشت زمان مشخص می شودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛علی حاتم سرپرست تیم فوتبال سایپا درباره شکست تیمش برابر پیکان اظهار کرد: از ساعتی که تیم وارد استادیوم شد کارگران مشغول کار در رختکن بودند و کادرفنی قصد داشت نکاتی از بازی را به بازیکنان گوشزد کند چوب از بالا به پایین می افتاد. البته تذکر به آنها دادم که تعمیرات خود را تعطیل کنند. اکنون هم که علی دایی به کنفرانس خبری رفت روی صندلی اش بنشیند صندلی پر از خاک بود. به هر حال شرایط میزبانی بسیار نامناسب بود و هیئت فوتبال استان تهران و مسئولان ورزشگاه باید به این مسائل رسیدگی کند. 

او درباره اینکه شرایط میزبانی ورزشگاه قدس در شکست تیم سایپا تاثیر داشت، گفت: نه این شکست ارتباطی به اتفاقات رخ داده در رختکن و نشست خبری ندارد و ما  فقط از نحوه میزبانی راضی نبودیم. بازیکنان ما امروز تمرکز نداشتند و نتوانستند گل بزنند. 

حاتم درباره وضعیت رضا اسدی و محمد رضا اخباری گفت: متاسفانه احترام به پیشکسوت و مربی از بین رفته است و خودم تاسف می خورم که یک بازیکنی که می خواهد تصمیم بزرگ برای زندگی فوتبالی اش بگیرد یک روز قبل از بازی اول به باشگاه آمد و خواستار جدایی از تیم شده است. خودتان را جای سرمربی تیم بگذارید که 2 ماه با این بازیکن کار کرده است و آماده مسابقات شده است اما متاسفانه یک روز مانده به بازی این اتفاق رخ می دهد و تمرکز تیمش به هم می خورد. باید زمان بگذرد تا وضعیت این 2 بازیکن مشخص شود. 

او درباره اینکه اخباری گفته که باشگاه سایپا  رضایت نامه نمی دهد تا از این تیم جدا شوند و  سرپرست تیم گوشی اش را جواب نمی دهد، گفت: واقعا اینطور نیست و ما یک هفته مانده بود به شروع تمرینات خودم اس ام اس دادم و قبلا باشگاه تمرینات را اعلام کرد و 3 مرتبه این اتفاق رخ داد. یک هفته از تمرینات گذشت اول مدیربرنامه و بعد اخباری  زنگ زد. به هر حال بازیکن موظف است که تمرینات شروع می شود پرس و جو کند و سر تمرین حاضر شود. همه بازیکنان آمدند و فقط اخباری سر تمرین حاضر نشد. با جدایی ترابی اتفاق خاصی رخ نمی دهد و شرایط بهتر می شود. 


بیشتر بخوانید:پیکان ۳- ۰ سایپا / شکست سنگین شاگردان دایی مقابل جلالی


انتهای پیام/ 

اظهارات سرپرست سایپا درباره وضعیت نامناسب ورزشگاه قدس 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار