مدیرکل دفتر برنامه و بودجه و تأمین منابع وزارت آموزش و پرورش گفت:برنامه جامع الگوی توزیع اعتبارات در ردیف های ملی و استانی برای ادارات کل آموزش و پرورش تدوین می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛مهرداد خان ماکو مدیرکل دفتر برنامه و بودجه و تأمین منابع وزارت آموزش و پرورش پنجشنبه در بازدید از میدانی از فضاهای آموزشی آبادان گفت توزیع اعتبارات در ردیف های ملی و استانی برای ادارات کل آموزش و پرورش با تکیه بر سه اصل کفایت، عدالت و کارایی در بین استان ها انجام می شود.

وی افزود:سعی می کنیم بهترین و کارآمد ترین مدل را برای توزیع اعتبارات استان های کشور بر اساس شنیدن مسائل و مشکلات روسای مناطق و بازدید میدانی در نظر بگیریم و بر اساس آن برنامه جامع الگوی توزیع اعتبارات را تدوین کنیم.

مدیرکل دفتر برنامه و بودجه و تأمین منابع وزارت آموزش و پرورش اهداف بازدید از مناطق کم برخوردار از نظر پوشش آموزشی و جمعیت دانش آموزی را برنامه ریزی و تدوین بودجه سالیانه عنوان کرد و گفت: به همین منظور بازدید از مناطق محروم و کم برخوردار و یا دارای مشکلات خاص در حال برنامه ریزی و انجام است.

خان ماکو افزود: استان خوزستان به دلیل چند ویژگی از جمله موقعیت جغرافیایی استان و مرزی بودن، مسائل و مشکلات آب و هوایی، وجود سازمان منطقه آزاد اروند ومواردی دیگر مورد توجه وزارت است.

56 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در 400 آموزشگاه آبادان مشغول تحصیل هستند و سه هزار و 500 معلم کار آموزش آنها را به عهده دارند.

انتهای پیام / د

تدوین برنامه جامع الگوی توزیع اعتبارات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.