آیت الله سید محمد شاهچراغی گفت: راه نجات مردم از مشکلات، وحدت و همدلی و اطاعت از توصیه های رهبری است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سید محمد شاهچراغی در نشست با معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار سمنان و جمعی دیگر از مسئولان استان با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور گفت : تامین رضایت مردم باید در اولویت باشد .

آیت الله شاهچراغی رفع گرانی های اخیر را خواستار شد و تاکید کرد: حفظ اشتغال واحد های تولیدی فعال استان مهم تر از ایجاد واحد های جدید است .

حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار سمنان نیز با اشاره به برگزاری مستمر جلسات شورای اشتغال و رفع موانع تولید استان گفت : خوشبختانه منابع مالی خوبی به این دو کارگروه اختصاص داده شده است.

وی با تاکید بر در دستور کار قرار گرفتن اشتغال روستایی در شورای اشتغال استان افزود: در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید هم پارسال بیش از 700 میلیارد تومان تسهیلات به واحد های تولیدی پرداخت شده است .

سید حسن میر عماد مدیرکل جهاد کشاورزی استان نیز در این جلسه با اشاره به وضعیت مطلوب ذخیره اقلام استراتژیک استان گفت : علی رغم محدودیت ها در بخش آب استان ، هیچ نگرانی در بخش تولید محصولات کشاورزی وجود ندارد .

رضوی مدیر کل کمیته امداد استان گفت : پارسال 10 درصد اشتغال ایجاد شده در استان سمنان با مشارکت کمیته امداد بوده و امسال هم به دنبال سه برابر کردن میزان اشتغال نسبت به سال گذشته هستیم .

کیومرثی دبیر کمیسیون بانک های استان نیز با اشاره به تلاش برای همکاری با واحد های تولیدی استان گفت : امسال تاکید شده که هیچ بانکی به علت بدهی ، حق تملیک واحد تولیدی فعال را به علت بدهی را ندارد.

انتهای پیام / گ

حفظ اشتغال واحد های تولیدی فعال استان مهم تر از ایجاد واحد های جدید است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.