محققان سرانجام موفق به کشف علت بروز سانحه‌های دریایی و هوایی مرموز درمثلث برمودا شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کارشناسان درجدیدترین پژوهش‌های خود به نتیجه‌های منحصربه فردی درباره مثلث برمودا دست یافتند. متخصصان گمان می‌کنند یکی از دلایل ناپدیدشدن صد‌ها کشتی وهواپیما درطول سال‌ها به دلیل موج‌های سرکش با ارتفاع بیش از ۳۰ متراست.

به نظر می‌رسد نوعی گره دریایی بین سواحل فلوریدا، پورتوریکو و برمودا وجود دارد که  برحرکت کشتی و هواپیما‌ها اثرمی‌گذارد.

درطول سال‌ها نظریه‌های مختلفی درباره مثلث برمودا مطرح شده است برخی وجود هرم‌های زیردریایی، ابر‌های شش ضلعی و حتی پایگاه هوشمندان فرازمینی در دراین منطقه علت بروز سانحه‌های مختلف اعلام کرده اند.

بررسی درباره اثرگذاری امواج سهمگین دریایی با ارتفاع بیش از ۳۰ متر درناپدید شدن کشتی و سقوط هواپیما‌ها به وسیله دانشمندان دانشگاه ساوتهمپتون انجام شده است.

محققان دراین پژوهش به دوباره سازی مدل کشتی تجاری مشهوربه نام USS Cyclops پرداختند که درسال ۱۹۱۸ درمحدوده مثلث برمودا با ۳۰۰ نفرمسافر و خدمه غرق شد و از سرنوشت مسافران آن هیچ وقت اطلاعاتی به دست نیامد.

این کشتی مخصوص حمل و نقل زغال سنگ بود که درجریان جنگ جهانی اول مورد استفاده قرار می‌گرفت.
کارشناسان اعتقاد دارند دلیل غرق شدن این کشتی وجود نیرو‌های مرموز در آن منطقه از اقیانوس نیست، بلکه وجود امواج طوفانی فوق العاده قدرتمند است که سبب منحرف شدن کشتی و غرق شدن آن شده است.

دانشمندان اعتقاد دارند در منطقه مثلث برمودا دراقیانوس اطلس، محل تشکیل سه طوفان عظیم است که ازجهت‌های مختلف به همدیگر متصل می‌شوند و به این ترتیب زمینه ساز شکل گیری امواج و گرداب‌هایی فوق العاده قدرتمند را ایجاد می‌کنند.

منطقه برمودا دراقیانوس اطلس درحدفاصل میامی، جزیره برمودا و پورتوریکو محدود شده است و تاکنون گزارش‌هایی از ناپدید شدن صد‌ها کشتی وهواپیما درآن درجهان منتشرشده است.

کارشناسان استرالیایی علت بروز سانحه‌های مختلف دراین منطقه را به دلیل خطای انسانی و نه هیچ دلیل ماورای طبیعی می‌دانند. ساکنان این منطقه ازجمله جزیره برمودا هرروز با قایق و با سایر وسایل درآن به تردد می‌پردازند بدون آنکه مشکلی برایشان پیش آید.

افراد درسال‌های پیش ناپدیدشدن ۵ بمب افکن آمریکایی (US TBM Avenger Torpedo Bombers) درپرواز برفراز منطقه برمودا در سال ۱۹۴۵ و ناپدید شدن هواپیمای دیگری که برای جست و جوی آن‌ها به آن منطقه اعزام شده بود را دلیلی بروجود نیرو‌های غیرطبیعی دربرمودامی دانستند.

پس از آن پرواز برفراز این محدوده ممنوع شد و هواپیما‌ها از سایرمسیر‌های پروازی استفاده کردند.

کارشناسان اعلام کرده اند پژوهش‌های آن‌ها نشان می‌دهند هیچ فرکانس غیرطبیعی درمنطقه مثلث برمودا وجود ندارد و آمار‌های جهانی نشان می‌دهند میزان سانحه‌های دریایی وهوایی درمثلث برمودا مانند دیگر مناطق جهان است.
منبع:ِDailymail

...
۲۳:۰۷ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
اگه واقعا رازش اینه برین اون ادما رو نجات بدین :/
شما گفتین و ماهم باور کردیم
جمع کنید بابا انگار بچه ایم
معلومه که خیلی بیچیده تر ازیناست
فرد باهوش
۱۷:۲۵ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
به نظر من تمام این چیزایی که میگن موجودات فرازمینی هستن اشتباهن یادتونه زمان دایناسور ها شهاب سنگ اومد زمین؟ بعضیا میگن اون شهاب سنگ خورده تو اقیانوس شاید درست باشه شایدم غلط طی تمام دوران کره زمین کلی شهاب سنگ و ... داشتیم مثلث برمودا تو بعضی عکسا یه مثلث تو آبه که خالیه و از کنارش آب میریزه! ولی کاملا غلطه اینجا فقط به دلیل میدون مغناطیسی قوی ای که ایجاد شده به دلیل شهاب سنگ باعث میشه هواپیما ها و کشتی ها از کار بیوفتن ۱۰۰۰ ساله یه نظریه درست حسابی نمیدن
۲۳:۰۶ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
رازه برمدا چیست
۱۴:۴۳ ۰۹ اسفند ۱۳۹۹
منکه‌داره‌مغزم‌‌می‌ترکه
۰۱:۰۲ ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
قدرت خدا
۱۱:۴۰ ۲۳ دی ۱۳۹۹
شایدم اصن یه نوع سیاهچاله از نوع زمینیه با قدرت کمتر
Netherlands
۱۴:۵۷ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
اینکه میگین موجودات فضایی و الکتریسیته و ماورایی همه اینا فقط نظریه شماس.راز مثلث برمودا فقط یچیزه ک با این طرز فکرتون هزار سال دیگم نمیفهمیدش.
محمد رضارضایی مقدم بجستانی
۰۰:۰۸ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
خیلی جذاب است دوست داشتم میتونستم از نزدیک این رویداد رو ببینم
حامدالله فروتن
۰۸:۰۹ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
همه اش قدرت هایی او تعالی را نشان می دهد و هم چنان این را ثابت می کند که ما باید به اوامر خداوند متعال (ج)تسلیم‌شویم.
زهرا احمدی 13ساله
۱۶:۳۳ ۲۳ تير ۱۳۹۹
چقدر ترسناک و جالب
زهرا احمدی 13ساله
۱۶:۳۲ ۲۳ تير ۱۳۹۹
چقدر ترسناک و جالب
من
۱۰:۳۷ ۱۸ تير ۱۳۹۹
من به شخصه فکر میکنم شهر گمشدهآتلانتیس زیر راز های مخوف مثلث برموداست و انسان هایی هم که در این مکان ناپدید شدند در آتلانتیس زندگی میکنند
۲۲:۵۹ ۱۷ تير ۱۳۹۹
بنظرم شاید خیلی وقت پیش یه شهاب سنگ اهن ربایی در انجا سقوط کرده و دیگه هر هواپیما و کشتی از انجا رد میشود غرق میشود
۰۰:۰۷ ۰۱ تير ۱۳۹۹
سلام شاید یک منطقه مغناطیسی هست که قطب نماها به دور خودشون میچرخیدند اخه چون توی چند تا مطلب دیگه هم بود که فطب نما ها به دور خودشون میچرخیدند موجودات فرا زمینی رو چرا قاطی میکنید ؟ مگه فیلم تخلیه؟
زهرا
۲۲:۰۱ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
وقتی که خداوند قدرتشو نشون داد بر اثر کرونا ،پس این کارا براش کاری نداره❤
............
۰۶:۱۰ ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
خیلی ممنون . واقعا مفید بود
Rahgozar
۲۰:۱۰ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
Hzm
۲۳:۱۵ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
به نظر من دجال تو اونجا مخفی کردن حتی یه جزیره هست که گوگل اون رو مشکی کرده تو نقشه گوگل و ورود به اونجا ممنوع شده
۱۳:۳۷ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
من اعتقاد دارم که توی مثلث برمودا موجودات فرازمینی وجود داره و هست
Eli
۱۹:۳۸ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
اول میگن جن ، بعد میگن مغناطیس آخه جن از مغناطیس و فلز میترسه چطور ممکنه حقیقت داشته باشه ! من این جور چیزا رو باور نمیکنم ولی مثلث برمودا رو باور میکنم و شاید راز های بعدی رو خودم کشف کردم !
۰۶:۰۷ ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
افرین . نظر منم همینه :)
هنارت
۱۹:۵۷ ۰۳ اسفند ۱۳۹۸
بله .درست است.مطمئن باشید اونایی که میگن جاذبه است،الکیه.موجودات فضایی و فرازمینی ها در این کار دست داشتند و به نظر من سه ضلع مثلث برمودا،همون سه طوفان شدیدی هست که زمان فرازمینی ها باستان وجود امده و در این خیلی از موجودات قدرتمند ظهور کردند است.شما میخواهید هرطور با خودتون فکر کنید.اما این که بخاطر جاذبه و تغییرات فیزیکیه،دروغه.سوالی داشتید بپرسید.
۱۶:۰۴ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
نه اشتباهه نظر منو بخونی میفهمی
............
۰۶:۰۷ ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
باشه جاذبه و تغییرات فیزیکی نیست . ولی هیچجوره نمیشه ثابت کرد که موجودات فرازمینی نقش داشته باشند . مگه فیلم تخیلیه ؟
عماد
۱۵:۰۴ ۰۲ اسفند ۱۳۹۸
سلام با اینجور چیزی ک میگن هواپیمارو و کشتی ها رو در بر میگیرد و بنظرمن در این مثلث برمودا جاذبه زمین وجود ندارد حتی یک موجود ریز هم رد بشه میکشم درون خودش
Artmees
۱۸:۱۳ ۰۷ بهمن ۱۳۹۸
خب .... چطور ممکنه یک توفان موجب قرق شدن ۲۱ کشتی و۱۵ هواپیما می شود‌ حالا کشتی هیچ رو خود دریاست ولی هوا پیما چی ؟؟ هوا پیما تواسمون پرواز می کنه نه رو خود اب !! ب نظر من نظریه ی دانشمندا اشتباه بوده ک گفتن هیچ موجود عجیبی در انجا وجود نداره ؟؟؟؟!!!!!!
نرگس
۱۵:۰۷ ۲۹ دی ۱۳۹۸
به نظر من هیچ کدوم از فرضیه ها صحیح نیست البته خدا میدونه . اونهایی هم که می گن که ادم فضایی ها اونجان میتونه درست باشه چون ناسا اخیرا توسط امواج اینو فهمیدند چون همونطور که امواج دادن امواج هم گرفتند.
Erfan
۲۱:۱۹ ۱۰ دی ۱۳۹۸
یه سری نقاط روی کره زمین هستن که به علت طول و عرض جغرافیایی خاصی که دارن ، از لحاظ انرژی در تراز خاصی نسبت به بقیه نقاط قرار گرفتن؛مثل خانه کعبه و مثل بیت المقدس ،برمودا هم میتونه یکی از اون نقاط باشه.دلیل ناپدید شدن کشتی ها و هواپیماها هم به نظر من چیزی غیر از مواردیه که در بالا ذکر شده.در پاسخ به دوستی که گفتن موجودات عجیب در قرآن ذکر نشده باید عرض کنم که ما یه سوره تو قرآن داریم به اسم جن.موجوداتی که از آتش بدون دود خلق شدن،قبل از انسان خلق شدن،مثل انسان دارای درک و شعورن،تعدادشون بیلیون ها برابر انسانه و در سرتاسر گیتی در حال زندگی اند...نتیجه گیری با خودتون :)
.........
۲۰:۳۱ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
به نظر من‌ ، که البته فقط یه نظریه است ، اگر دقت کرده باشید چیز های فلزی اونجا ناپدید میشن و البته خب چیز دیگه‌ ای اونجا نرفته د هر چیزی که میره اونجا از کار میفته‌.
شاید یه جور آهن رباست که طی سالیان سال بوجود اومده .
.....raoofeh
۱۵:۱۲ ۲۱ آذر ۱۳۹۸
به نظر من اونجا یه موج مغناطیسی وجود دارع کع همع چیرو ذوب میکنه ولی خدا میدونه
مهدی
۰۲:۰۰ ۱۷ آذر ۱۳۹۸
به نظر من اونجا ، ناشناخته است ، یلنی یه حالتیه که هیچ چیز نمیتونه ثابت بمونه ، اونجا ته دنیاست ، یعنی اره اخرشه ، کسی جواب قانع کننده ای نمیتدنه بده،
یاسمن
۲۳:۰۶ ۱۴ آبان ۱۳۹۸
والا تا دیروز میگفتن اینجا یه راز مخوفه و نمیدونم مریخی و شیطون و هر فرا زمینی اونجاست حالا میگن زاییده ذهن بشر
و اصلا وجود خارجی نداره فقط میتونم بگم به کجا چنین شتابان بعدم به دوستانی که میگن این موجودات عجیب اول متن وجود دارن پس چرا خدا تو قران اشاره نکرده؟ التماس تفکر
۰۵:۳۹ ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
افرین . بالاخره یکی یه چیز درست و حسابی گفت :)
۰۲:۰۵ ۱۳ آبان ۱۳۹۸
مگه میشه غیب بشن. زمین مگه ته نداره یهو غیب بشن بلخره باید اثری ازشون پیدا بشه شایدم میرن ی سیاره دیگه
۲۳:۱۹ ۱۷ تير ۱۳۹۹
۱۳:۴۶ ۲۳ شهريور ۱۳۹۸
الله اکبر باید یه کم فکر کنیم
امیر علی
۲۳:۵۵ ۲۲ شهريور ۱۳۹۸
اهن ربای بسیار قوی دارد که میتواند هواپیماکشتیرادرخود بکشد ولی یک مسعله ی دیگه هم هست که هتا یک بشه میرود روی مثلث دیگه برنمیگردد شاید هم موجود فضایی هست
خودم
۰۵:۳۶ ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
هروقت تونستی بری به فکر اینا باش :(
عبدالله
۰۸:۲۶ ۳۰ مرداد ۱۳۹۸
به نظرم من نه آدمی فضایی هست نه علت های علمی تخیلی دیگه اولا اگه ادم فضایی بود تو قران بهش اشاره میشد دوما علت اصلی مثلث برمودا طوفانه و بس دیگه هیچ علتی نداره
Hosdein
۲۱:۴۵ ۲۰ مرداد ۱۳۹۸
من میگم زیر مثلث بمودا جزیره ی گمشده ی آتلانتس وجود داره که اونجا همه چی رو به طرف خودش می کشه و جاذبش همه چی رو به طرف خودش !!!!!!!
۱۵:۱۲ ۲۰ مرداد ۱۳۹۸
به نظر من مریخی ها وجود دارن و شاید میخان از تکنلوژی ما استفاده کنن
بردیا
۰۰:۴۹ ۲۰ مرداد ۱۳۹۸
عجیبترین چیزیه که تاحالا تو عمرم دیدم دلم می خواد از نزدیک مثلث برمودا رو ببینم وبفهمم چقدر بزرگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Netherlands
۲۰:۱۷ ۱۹ مرداد ۱۳۹۸
چرا از پهباد های سپاه استفاده نمیکنن تا بفهمن اونجا چه خبره
۲۱:۱۵ ۲۵ تير ۱۳۹۹
دروغ هم نمیگه خخخ
۱۵:۵۸ ۱۸ مرداد ۱۳۹۸
راست میگه
۱۱:۲۲ ۰۹ مرداد ۱۳۹۸
من میگم تمدن اتلانتیس اونجاس و هر جنبنده ای رو میکشه پیش خودش....
۰۰:۲۳ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
فقط بگویید یاالله خدا خودش میدونه چیکار میکنه
وازنشانه های قدرت خداوند افرینش آسمان ها وزمین و اختلاف رنگ ها وگوناگونی زبان هایتان است
۱۵:۴۵ ۳۱ تير ۱۳۹۸
به نظر مه حقیقت داره
جابر
۱۱:۳۰ ۳۱ تير ۱۳۹۸
به نظر من خداوند در اینجا میخواهد قدرت و بزرگیش به ما انسانها نشان دهد که هیچ انسانی نتواند راز مثلث برمودا را بفهمد با این همه پیشرفت علمی
Georgia
پرهام
۲۱:۱۲ ۲۸ تير ۱۳۹۸
دوستان در زير اب گاز هايي ساخته ميشود سوال ما اين است كه اين گاز ها چجوري توليد مي شود يا هرم هاي هوشمند يا مريخي ها
fazii
۰۷:۰۷ ۲۸ تير ۱۳۹۸
ینی چی میتونه باشه .... دلم میخواست امکانات داشتم میرفتم اونجا
حسین
۱۴:۰۱ ۲۰ تير ۱۳۹۸
خدا میدونه الله اکبر
France
۰۹:۴۲ ۰۵ تير ۱۳۹۸
نوشته این مثلث(محدوده) تو یه منطقه خاص،و بقیه قسمتها آروم
تو دریاها اتفاقات عجیبب زیاد مثل خط بین دو اقیانوس که آبشون باهم ترکیب نشده
PARSA
۲۲:۱۵ ۰۴ تير ۱۳۹۸
خیلی مسخرس آخه چطور هر کی بره اونجا ناپدید میشه ولی ساکنین آنجا هیچیشون نمیشه؟اصلا با عقلجور در نمیاد.
نسیم 40 تبریز
۱۹:۲۷ ۱۱ تير ۱۳۹۸
تا زمانیکه قوانین طبیعی موجود در عالم کشف نشوند به آن میگویند عجیب و در قدیم معجزه و سحر و جادو میگفتن.
دانشمندان تا اینجا فهمیدن که نیروهای طبیعت در منطقه برمودا بدلیل برخورد از چند جهت تقویت میشوند
حلما
۰۰:۵۵ ۳۱ خرداد ۱۳۹۸
من که نفهیدم چی شد
Crjegtajh
۱۹:۴۹ ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
به نظر من هیچ موجود تخیلی در آن وجود ندارد و باید با تلاش و کوشش فراوان جلوی این حادثه را گرفت
سهراب محمدی
۱۵:۰۳ ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
هیچ مو جود زنده در مثلث پرمودا وجود ندارد قوعه جاذبه آن جا قوی است.
غلامرضا
۲۳:۰۵ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
لعنت به مثلث برمودا
اصغر اقا
۱۴:۲۱ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
شاهرگ زمینه از اینجا آب را میده به هسته زمین و مثل بدن انسان به کل زمین آبرسانی میکنه
ماریا
۱۱:۲۳ ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
رونیکا
۱۱:۱۴ ۰۱ خرداد ۱۳۹۸
من درباره ی فرازمینی ها تحقیق میکنم آنها در پایین مثلث برمودا ،مریخ، عطارد و...هستند
۱۱:۱۴ ۰۱ خرداد ۱۳۹۸
من درباره ی فرازمینی ها تحقیق میکنم
عسل
۲۱:۴۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
وااااای چقد بدِ گیج شدم من
۰۷:۲۸ ۲۹ فروردين ۱۳۹۸
اصلا به خاطر موج ها نیست
به نظر من برای جاذبه هست
امين
۱۲:۴۷ ۰۱ فروردين ۱۳۹۸
من اگه پول داشتم با هواپيما مي رفتم خيلي دوست دارم جاى قشنگي همتون بريد اگه پول داريد هيچى نيست اونجا
Pooriaa
کیان
۱۶:۲۵ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
من که نفهمیدم چی شد
۱۰:۳۷ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
به نظر من که ما جوانان اینده باید راز اصلی را کشف کنیم من به شخصه خودم یک مدت است درباره ی این موضوع تحقیق می کنم
۱۵:۰۴ ۱۸ اسفند ۱۳۹۷
ربطی به موج نداره
۱۲:۵۶ ۲۱ فروردين ۱۳۹۸
تو هم نظر منو داری افرین
نفس
۲۰:۳۴ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
به نظر من جزیره ی نفرین شده ی آتلانتیس در مثلث برمودا است و به همین دلیل کشتی ها و اقیانوس ها در آن غرق میشوند
zahra
۲۳:۲۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
هعی اینا همه ساخته تخیل بشره یکم که بشینی فک کنی میفهمی همچین چیزای چرتی وجود نداره اثن تو خلقت افرینش نیس دور از ذهنه ولی خیال بافی قشنگیه
۰۵:۳۱ ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
مگه فیلمه ؟ :/
Afghanistan
omar
۱۰:۳۹ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
باید مورد بررسی قرار بگیره
۱۵:۲۶ ۰۶ اسفند ۱۳۹۷
ولا من گیج شدم
۱۹:۰۰ ۲۰ بهمن ۱۳۹۷
من اعتقاد دارم که از سه طرف مثلث برمود توفان های شدیدی آمده وآتلانتیس را نابود کرده
Alireza
۱۳:۳۶ ۲۰ بهمن ۱۳۹۷
خوب بود
۰۰:۱۱ ۲۰ بهمن ۱۳۹۷
نظر من اینه که اونجا رابطی بین فضا و زمانه که میشه به زمان سفر کرد .یه نوع کرم چاله کشف نشده
نونا
۱۶:۰۰ ۰۲ فروردين ۱۳۹۸
تو انیمه ی orange از طریق این مکان، به گذشته ی خودشون نامه میفرستادن و اونا رو از آینده با خبر می کردن.
تو هم زیاد انیمه میبینی؟؟!
پرنیان
۱۳:۰۹ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
چرا مزخرف میگی وقتی درباره ی سیاه چاله و کردم چاله تحقیق نکردی؟ مگه الکیه که رو سطح زمین سیاهچاله باشه؟ یه سیاه چاله به اندازه ی زمین از فاصله یک سانتی متری میتونه چیزی رو به درون خودش بکشه حالا یه سیاهچاله ی اون قدی چطور میتونه؟!
کاربر
۱۵:۱۷ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
به نظر منم به فضا زمان ربط داره
۰۵:۳۰ ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
توروخدا فیلم کمتر ببینید :(
مهدی
۱۱:۴۶ ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
عالی هست ولی برای من جالب بود من فکر میکنم کسی این کارا رو انجام میده
۱۱:۱۹ ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
خدا میدونه اونجا چه خبره؟
۱۸:۳۱ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
سوالی بود؟!
SHADI
۲۱:۱۲ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
اشتباه می کنید من نمی دونم راز مثلث برمودا چیه ولی مطمئنم که امکان نداره اهالی برمودا به راحتی از اونجا عبور کنن و امکان نداره فقط به خاطر طوفان و موج باشه من به دوتا چیز اعتقاد دارم: ۱_یه موجوداتی وجود داره که همه چیز رو به سمت خودشون می کشن ۲_فقط به خاطر نیروی مغناطیسی زمینه و مثلث برمودا راهیه که بخشی از نیروی کره زمین خالی بشه و بخش دیگش هم از طریق زلزله و چیزای دیگه آزاد بشه
Ali
۰۸:۰۸ ۰۱ بهمن ۱۳۹۷
نظر همه ی دوستان محترم شمرده میشه.رازش اینه ک هواپیماها ب اونجا ک میرسن بنزین تموم میکنن.من خودم رفتم مسیر زیاد بود ب اونجا ک رسیدم دیدم میخاد بیفته ،زدم رو گاز ،رفتم.اقیانوس اطلس ی پمپ بنزین داره اسمش جایگاه اختصاصی اطلس.بنزین زدمو برگشتم.
betoche
۰۰:۰۳ ۲۸ اسفند ۱۳۹۷
نمکدون
۰۵:۲۸ ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
بامزه :(
Mandana
۰۰:۴۰ ۲۵ دی ۱۳۹۷
اگه طوفان هست پس چرا دما سنج و وسایل ارتباطی از کار می افته؟؟؟؟
ابولفضل
۲۱:۳۷ ۲۴ دی ۱۳۹۷
عاااااااااااااااااااااااااااااالییهههههههههههههههههههه
......
۱۵:۰۳ ۲۴ دی ۱۳۹۷
من که هیچی نفهمیدم فقط میتونم یه تمدنی هست داخل اون هرم داخل برمودا که به سری ها هستن جن یا انسان بودنشونو نمیدونم که این هواپیماها و کشتی ها رو میگیرن پیشکش میکنم به رییسشون دوم اینکه اونجا زمان وجود ندارد و فک کنم تمام کسانی که مردم همه زنده هستن و تبدیل به موجودات فرازمینی شدن خیلی دوست دارم برم توو مثلث برمودا. تمام ترس و وحشتشو به جون میخرم
۰۵:۲۷ ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
عزیزم فیلم زیاد میبینیا :)
۲۳:۰۷ ۱۷ تير ۱۳۹۹
به جن ها سلام منو برسون
احسان
۱۴:۱۹ ۱۲ دی ۱۳۹۷
اصلی ترین دلیل این هست که در زیر مثلث برمودا غار هایی هستند که گاز هایی تولید میکنند و این گاز ها در اطراف هوای مثلث برمودا پخش میشود و باعث کاهش فشار در این مکان میشود و وقتی هواپیما هایی از این منطقه عبور میکنند به خاطر نبودن اکسیژن برای سوخت بنزین، موتور ها کار نمیکنند و روی آب می افتند و کشتی ها هم به دلیل فشار غرق میشوند و به ته اقیانوس میروند
این اصلی ترین راز هست
پوریاپوتک
۱۰:۲۷ ۱۴ دی ۱۳۹۷
باباجان یک جای کره ی زمین اصتکاکش بیشتره
۱۷:۰۵ ۰۷ دی ۱۳۹۷
من اصلا نفهمیدم راز برمدا چیست؟
۱۴:۵۱ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
عام کاکو 5دیگر زمین نابود می،شود
خ خ
۱۵:۴۷ ۱۱ آذر ۱۳۹۷
بله چطور ممکنه هزاران هواپیما و کشتی عبور کنه ولی فقط تعدادی رفتن تو برمودا و مردن؟
خ خ
۱۵:۴۷ ۱۱ آذر ۱۳۹۷
سینا
۱۵:۳۰ ۱۱ آبان ۱۳۹۷
از اینجور مسئله ها خوشم میاد
سینا
۱۵:۳۰ ۱۱ آبان ۱۳۹۷
از اینجور مسئله ها خوشم میاد
۰۲:۱۶ ۰۹ آبان ۱۳۹۷
واقا عجیبه مثل کارتون ترانسیلوانیا3 تو مثلث برمودا وگفرود میاد داخلش پر از ماهی های سخنگو هستن واقا عجیبه
لیلا
۲۲:۵۲ ۰۳ آبان ۱۳۹۷
ب احتمال زیاد فرازمینی ها اونجا هستند وگرنه زیر دریایی میفرستادند و جالب ترین خبر قرن و ب همه میدادند ناسا و روسیه کاملا در جریان این موضوع هستند و برای گمراه کردن هر بار ی حقه سوار میکنند ..
Sina
۱۸:۱۸ ۱۱ آذر ۱۳۹۷
نه باباتوهنوزبچه ای بفکرمای بی بی خودت باش این جریانامیخوایی چکاربدونی گرفتی میره
۱۱:۰۷ ۰۱ خرداد ۱۳۹۸
آره من درباره ی فرازمینی ها تحقیق کردم
۱۷:۱۰ ۰۱ آبان ۱۳۹۷
مگه چه موجیه مگه میشه جنازه ای پیدا نشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
FATI
۱۲:۴۴ ۲۹ اسفند ۱۳۹۷
والا
Aynaz❤
۲۲:۴۵ ۲۲ مهر ۱۳۹۷
لطفا نگید اونجا هیچی نیست رازشو دوست دارم کاشکی موجودات غیر انسان اونجا باشه اینطوری خیـــــــــلی جالب میشه
اسما
۲۰:۲۱ ۳۰ آذر ۱۳۹۷
راز مثلث برمودا اینه که اونجا یه بعد زمانی وجود داری کشتی ها و هواپیما هایی که اونجا کشیده شدند افرد توی اونها الان جایی بین فضا وزمانه و همشون زنده هستن
hanieh
۱۲:۴۹ ۱۷ تير ۱۳۹۸
بیا با هم بریم ببینیم چه خبره:)
شاد
۱۹:۰۱ ۱۳ مرداد ۱۳۹۷
بسیار جالب و قابل توجه بود.
متشکریم از باشگاه خبرنگاران.
۱۹:۰۱ ۱۲ مرداد ۱۳۹۷
۱۵:۲۹ ۱۳ مرداد ۱۳۹۷
خودتو ناراحت نکن...پیش میاد
۱۲:۵۹ ۲۱ فروردين ۱۳۹۸
نه بابا پروفسور چرا ترسیدی فکر میکنی قیامت شده
۱۸:۱۱ ۱۲ مرداد ۱۳۹۷
اول می گید کشف شد بعد میگید به نظر میرسد؟!!!!!!
یونس