سفیر پیشین ایران در چین گفت: دولت فعلی آمریکا بیشتر در حال لفاظی و جو سازی است و هیچ برنامه‌ی مشخصی برای با مذاکره با ایران ندارد.

دولت فعلی آمریکا بیشتر در حال جو سازی استجواد منصوری سفیر پیشین ایران در چین در گفت‌گو با  خبرنگار  سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اظهارات اخیر مقامات آمریکایی در خصوص مذاکره با ایران گفت: دولت فعلی آمریکا بیشتر در حال لفاظی و جو سازی است و هیچ برنامه‌ی مشخصی برای مذاکره با ایران ندارد.

سفیر پیشین ایران در چین گفت: وزیر امور خارجه آمریکا پیش‌تر ١٢ شرط برای مذاکره با ایران گذاشته بود که جمهوری اسلامی اعتنایی به آن نکرد.

وی با اشاره به اینکه از زمان مذاکره ایالات متحده آمریکا و کره شمالی، تمام دنیا متوجه شدند که واشنگتن برنامه مشخص و قابل قبولی برای حل مسائل و ایجاد توازن ندارد, گفت: مسائل مربوط به ایران بسیار پیچیده‌تر از آن است که آمریکا قادر به حل آن باشد و به همین دلیل به دنبال ایجاد جنجال است.

منصوری اضافه کرد: دولت فعلی آمریکا قصد دارد به گونه‌ای عمل کند که برنامه‌ها و سیاست هایش قابل درک نباشد و با ایجاد  بلاتکلیفی در روابط اقتصادی و سیاسی؛ از شرایط سود ببرد.

وی با بیان اینکه سیاستی که آمریکا در پیش گرفته  شکست خواهد خورد؛ گفت:  دولت آمریکا شرایط مناسبی ندارد و پایگاه مردمی خود را از دست داده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار