معاون فنی و نظارت راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه، تردد ۴۳ میلیون و ۱۶۳ هزار و ۴۸ وسیله نقلیه در محور‌های لرستان ثبت گردیده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  عارف امرایی ،معاون فنی و نظارت راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه، تردد ۴۳ میلیون و ۱۶۳ هزار و ۴۸ وسیله نقلیه در محور‌های لرستان ثبت گردیده است.

عارف امرایی بابیان این خبر افزود: این تعداد تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲.۸۵ درصد افزایش دارد.


وی گفت: سهم وسایل نقلیه سنگین از تردد چهارماهه استان، هشت میلیون و ۹۲۰ هزار و ۱۵۱ وسیله نقلیه بوده است که در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۶ حدود ۴.۰۵ درصد افزایش نشان می‌دهد.


معاون فنی و نظارت راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان اظهار کرد: محور سه‌راهی چالانچولان - دورود با یک‌میلیون و ۹۰۵ هزار و ۴۹۰ وسیله نقلیه بیشترین سهم تردد چهارماهه امسال را به خود اختصاص داده است و کمترین میزان تردد در محور بروجرد- بیرانشهر با ۱۰۵ هزار و ۸۰ وسیله نقلیه ثبت‌شده است.


امرایی یادآور شد: همچنین دوربین‌های کنترل سرعت در این مدت سرعت متوسط ۷۶.۹ کیلومتر در ساعت را ثبت کردند که نسبت به مدت مشابه پارسال ۱.۰۵ درصد افزایش‌یافته است.

 

انتهای پیام/ب

 

بیش از ۴۳میلیون تردد در محور‌های لرستان ثبت شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.