مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ايمنی شهرداری دزفول گفت: در تیرماه سال جاری 203 فقره عملیات امدادی مختلف توسط نیروهای عملیاتی این سازمان انجام شد.

عبدالحسین معظم فر، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ايمنی شهرداری دزفول در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در تشریح عملیات های صورت گرفته توسط این سازمان بیان داشت: در تیرماه ۹۷ تعداد ۲۰۳ فقره حادثه اعم از آتش سوزی اماکن مسکونی، تجاری، توليدی، صنعتی، خودرو و حوادث امداد و نجات از قبيل آسانسور، تصادف خودرو، گير کردن انگشت در داخل انگشتر و اشيای فلزی، ورود جانوران موزی و غیره از طريق شهروندان به سامانه 125 اين سازمان اطلاع داده شد و در کم ترين زمان ممکن از 5 ايستگاه عملياتی، نیروهای سازمان به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: از اين حوادث تعداد ۱۳۷ فقره در داخل محدوده شهر و تعداد ۶۶ فقره بيرون از محدوده شهر و در روستاهای اطراف اتفاق افتاد.

معظم فر اذعان داشت: در حوادث تیرماه تعداد عمليات های اطفاء حريق و امداد و نجات به ترتيب با ۱۲۸ و ۷۵ فقره بيش ترين آمار را به خود اختصاص دادند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ايمنی شهرداری دزفول اظهار کرد: در اين حوادث متاسفانه تعداد ۶ نفر جان باختند و ۲۱ نفر ديگر مصدوم شدند.

انتهای پیام/گ

نگاهی به عملکرد سازمان آتش نشانی در ماهی که گذشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار