سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان از واژگونی تریلر حامل نفت کوره در محور امیرکبیر و رفع کامل خطر با پاشش خاک و بستن خیابان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد شریعتی مدیر روابط عمومی و سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان اظهار کرد: در ساعت 11 ظهر امروز در محور امیرکبیر تریلر حامل نفت کوره بر اثر برخورد با کامیون باری از عقب منحرف و واژگون شد.

وی با بیان این‌که راننده این تریلر دچار آسیب‌دیدگی شده بود، افزود: آتش‌نشانان به محض اطلاع از این حادثه در محل حاضر شدند و با توجه به تردد خودروها به ایمن‌سازی محل و بستن قسمتی از خیابان اقدام کردند.

مدیر روابط عمومی و سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان ادامه داد: آتش‌نشانان با خارج کردن راننده از اتاقک خودرو  و تحویل وی به اورژانس به وسیله جرثقیل اقدام به جابه‌جایی تانکر واژگون شده کردند.

وی همچنین با اشاره به این‌که قسمت زیادی از مواد نفتی تانکر به دلیل واژگونی روی سطح جاده ریخته بود، گفت: بعد از جابه‌جایی تریلر حامل نفت کوره آتش‌نشانان برای جلوگیری از حوادث بعدی به دلیل لغزنده شدن جاده با همکاری شهرداری منطقه اقدام به خاکریزی روی سطح جاده کردند که با توجه به بسته شدن جاده حادثه بعدی نداشته‌ایم.

شریعتی خاطرنشان کرد: در حال حاضر خطر به طور کامل رفع شده و با ورود جرثقیل‌های سنگین آتش‌نشانان به برپا کردن خودروی واژگون شده اقدام کردند و تریلر به فضای امن کنار جاده منتقل شد.

 

انتهای پیام/م

 

واژگونی تریلر حامل نفت کوره

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.