ستاره سابق تیم فوتبال آرسنال برای تصدی سمت سرمربیگری تیم ملی فوتبال مصر با فدراسیون فوتبال این کشور وارد گفتگو شد.

مذاکره تیری آنری با مصری هابه گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نادر السید، دروازه بان سابق باشگاه الزمالک، می گوید تیری آنری برای پذیرش هدایت تیم ملی فوتبال مصر با مقامات فوتبال این کشور گفتگو کرده است.
نادر السید، دروازه بان پیشین الزمالک که اکنون به عنوان مدیر برنامه بازیکنان و بازاریابی ورزشی فعالیت می کند، می گوید که او با نماینده آنری و «حازم امام » عضو هیئت فوتبال مصر در لندن صحبت کرده است.

السید ادعا می کند ستاره سابق آرسنال منتظر است تا قبل از هرگونه تصمیم گیری ، درباره برنامه های فدراسیون فوتبال مصر برای تقویت تیم ،اطلاعات بیشتری کسب کند.

او به رادیو مصر گفت: "ما با نماینده تیری آنری در لندن ملاقات داشتیم و حازم امام حضور داشت. صرف نظر از جنبه مالی، آنری پیش از تصمیم گیری، منتظر پروژه مصر برای تیم است ."

هنری از سال 2016 به عنوان دستیار روبرتو مارتینز در تیم ملی بلژیک کار کرده است، اما به دنبال فرصتی برای کار در سطح باشگاهی یا ملی است.

او در ماه جاری از سمت خود به عنوان کارشناس تلویزیونی کناره گیری کرد و او را با مربیگری در استون ویلا مرتبط دانسته اند، اگر چه این باشگاه از استیو بروس سرمربی کنونی خود حمایت کرده است.

هکتور کوپر سرمربی سابق مصر پس از حذف این تیم از جام جهانی 2018 در مرحله گروهی ، در ماه ژوئن، از سمت خود کناره گیری کرد و از آن زمان به بعد این تیم بدون مربی بوده است.


انتهای پیام/


آنری نامزد مربیگری مصر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار