مسئولان روابط عمومی اداره ها و نهادهای شهرستان مهاباد بر اطلاع رسانی درست و به موقع به مردم تأکید کردند.

فرماندار شهرستان مهاباد در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، در نشست مشترک مسئولان روابط عمومی اداره های مهاباد، با بیان  اینکه قرن کنونی به نوعی قرن جنگ رسانه ای است افزود: جبهه مخالف مردم ایران همه امکانات رسانه ای، عقیدتی و نظامی خود را بسیج کرده و به جنگ ملتهای مسلمان به ویژه مردم ایران فرستاده ، به همین سبب اطلاع رسانی به مردم وآگاه کردن آنها از روال کارهای اجرایی وظیفه مهم روابط عمومی ها و رسانه های جمعی است.

ایرج شجاعی،در ادامه با بیان اینکه باید بیشتر و هنرمندانه تر به تبیین خدمات 40 ساله نظام پرداخت گفت:دشمنان نظام وانقلاب و مردم از هر سو تیرهای زهر آگینی را چه به وسیله خبر و چه به وسیله عملیات میدانی به سوی نظام جمهوری اسلامی پرتاب می کنند اما خبرها تیرهای سهمگین تر و زهرآگین تری هستند که بوسیله آن می خواهند ما را از پای درآورند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکزمهاباد هم در این نشست برآگاه سازی مردم از توطئه های دشمنان و بالا بردن سطح سواد رسانه ای مخاطبان وآگاهی بخشی و امید آفرینی تأکید کرد.              

بهرام قوی بنیه افزود: باید مردم را نسبت به توطئه های دشمنان آگاه کرد و سواد رسانه ای مردم را بالا برد، زیرا مردم باید تفاوتها را بدانند و کمی ها وکاستی ها و فضاها را پرکرد.

در این نشست اعلام شد، سایت روابط عمومی فرمانداری مهاباد در بین سایت فرمانداریهای آذربایجانغربی رتبه دوم را کسب کرده است.

انتهای پیام/ع

نشست مسئولان روابط عمومی

برچسب ها: روابط عمومی ، نشست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.