مرکز نیکوکاری یوسف زهرا (س) با حضور مدیرکل کمیته امداد اصفهان و جمعی از مسئولان و خیران اصفهانی افتتاح شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدرضا متین پور، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان در مراسم افتتاح مرکز نیکوکاری یوسف زهرا (س) شهر اصفهان بابیان اینکه راهبرد این نهاد تمرکززدایی از امر خیر و احسان است، گفت: مراکز نیکوکاری تمرکز کمک‌رسانی به نیازمندان را از سطح استان و شهر خارج می‌کنند و شناسایی نیازمندان و خیران و همچنین توزیع کمک‌های جمع‌آوری‌شده را به سطح محلات می‌آورند.

وی با تاکید بر دو ویژگی مثبت گسترش این مراکز ، گفت: شناسایی نیازمندان و کمبودهای آن‌ها در این مراکز آسان‌تر و دقیق‌تر صورت می‌گیرد و از طرف دیگر به علت محدوده کوچک فعالیت آن‌ها، خیران و نیکوکاران هم به‌خوبی از محل مصرف کمک‌های خود و میزان اثرگذاری آن آگاه می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان با اشاره به خاستگاه مردمی کمیته امداد افزود : برنامه‌ریزی‌ها و تلاش‌ها در این نهاد همواره با توجه به این ویژگی مهم شکل می‌گیرد و مهم‌ترین راهبرد کمیته امداد اصفهان حفظ و تقویت پیوندهای مردمی خود است.

متین پور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شرایط سخت اقتصادی کنونی ادامه داد : در این شرایط مددجویان تحت حمایت این نهاد و اقشار نیازمند بیشترین آسیب را می‌بینند و خادمان مردم در کمیته امداد اصفهان تلاش بسیاری می‌کنند که پاسخگوی مشکلات نیازمندان باشند و این مهم بدون کمک و مشارکت بیشتر مردم ممکن نخواهد بود.

وی به جامعه ۱۰۰ هزار خانواری تحت حمایت کمیته امداد اصفهان اشاره کرد و گفت: این نیازمندان درزمینه معیشت، بهداشت و درمان، تحصیل، ازدواج، اشتغال و امور فرهنگی و مذهبی خدماتی را از این نهاد دریافت می‌کنند که رشد، تثبیت و هدفمند کردن آن‌ها به مشارکت گسترده مردم وابسته است که به حمدالله با گسترش مراکز نیکوکاری شاهد افزایش آن هستیم.

 

انتهای پیام/م

مراسم افتتاح مرکز نیکوکاری یوسف زهرا (س) شهر اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار