داستان نویس و شاعر کودکان و نوجوانان، به کرمانشاه سفر می کند.

فتاحی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت :  محمود پوروهاب داستان نویس و شاعر کودکان و نوجوانان، به عنوان میهمان ویژه برنامه «دو پنجره» به کرمانشاه سفر می کند.

وی گفت : سفر پوروهاب به شهر کرمانشاه با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان شاعر و نویسنده عضو آفرینش های ادبی کانون پرورش فکری استان کرمانشاه با این شاعر و مجموعه آثار وی است.

فتاحی افزود : هجدهم مرداد 1397 کودکان و نوجوانان کرمانشاهی با پوروهاب دیدار می کنند و در این دیدار به نقد و بررسی آثار ادبی این شاعر نیز می پردازند.

وی افزود : پوروهاب نیز در این برنامه، ضمن گفت و گو با کودکان و نوجوانان کرمانشاهی، با آثار اعضای نویسنده و شاعر کرمانشاهی آشنا می شود.

محمود پوروهاب متولد ۱۳۴۰ و دارای تحصیلات حوزوی و در ماهنامه سلام بچه ها کار می کند و در آثارش تلاش کرده است تا مسائل مذهبی، ادبی و تاریخی ایران و اسلام را با ساده ترین جملات به همراه تصاویر زیبا برای مخاطبان خود بازگو نماید.

در کارنامه ادبی‌اش نقد و بررسی آثار شاعران جوان، داوری جشنواره های ادبی کودک و نوجوان و همچنین مسؤولیت بخش شعر بعضی از ماهنامه ها دیده می‌شود.

پوروهاب تا کنون داور جشنواره‌های مختلف ادبیات کودک و نوجوان بوده و همچنین سال‌هاست که دبیر جشنواره‌ «کتاب سلام» می‌باشد. بر اثر فعالیت‌های هنری و کسب افتخارهای زیاد از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت علوم موفق به اخذ مدرک کارشناسی ارشد ادبیات داستانی شده‌ است.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

شاعر کودکان و نوجوانان در کرمانشاه حضور پیدا می کند

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، کانون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.