دوچرخه سواران کرمانی که در رقابت‌های قهرمانی کشور جوانان به میزبانی تهران موفق به کسب مقام سوم تیمی و دو نشان طلا و نقره در رشته اسکراش و تقیبی ٢٠٠٠ متر شدند، در راه آهن کرمان مورد استقبال جامعه ورزش قرار گرفتند.

فائزه عبداللهی مربی تیم در حاشیه مراسم استقبال در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور با شرکت ۱۰۷ نفر از سراسر کشور در رشته پیست شامل ماده های اسکراچ ،۱۲ متری، تقیبی و در رشته پیست شامل تایم تریل و استقامت برگزار شد.

وی با اعلام اینکه از کرمان ۱۵ نفر به این مسابقات اعزام شدند، افزود: تیم نوجوانان کرمان برای اولین بار به این مسابقات اعزام شده بود که در نهایت، در مجموع تیمی، تیم استان کرمان توانست مقام سوم این رقابت ها را از آن خود کند.

عبداللهی تصریح کرد: در بخش انفرادی نیز سارا ایرانمنش، دوچرخه سواری کرمانی که موفق شد، مدال طلا در رشته اسکراچ و مدال نقره در ماده ۲۰۰ متر را به خود اختصاص دهد.

وی سطح این مسابقات را پیشرفته عنوان کرد و یادآور شد: از آنجایی که بچه های کرمان اولین بار به این مسابقات اعزام می شدند و با توجه به اینکه مدت زمان تمرین کمتری نسبت به سایر تیم ها داشتند، در مجموع توانستند مدال‌های بهتری کسب کنند.

انتهای پیام/ب

 دوچرخه سوران کرمانی بر سکوی سوم رقابت های کشوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار