معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل از پرداخت بدون محدودیت تسهیلات اشتغال روستایی و فراگیر با نرخ سود پایین در اردبیل خبر داد.

بهمن حسین زاده، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: در حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف ما بدون محدودیت تسهیلات روستایی و فراگیر را با نرخ سود پایین پرداخت می‌کنیم.

وی اظهار کرد: ما در این بازدیدها که با هدف رفع مشکلات واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاران انجام شد، سعی کردیم در گام اول از مجتمع بین راهی در حال احداث محور اردبیل – سرعین بازدید کنیم که قرار شد برای سرمایه‌گذاران این پروژه از محل تسهیلات روستایی وام با نرخ سود 6 درصد پرداخت شود.

معاون استاندار اردبیل همچنین در بازدید از کارخانه تولید پنیر پیتزا در محور اردبیل – سرعین خاطرنشان کرد: ما مصمم هستیم تا نسبت به سه شیفته شدن این کارخانه و صدور پروانه برای این مجموعه در کنار پرداخت تسهیلات کم بهره کمک کنیم تا در نقطه مقابل سرمایه‌گذار نیز محصولات صادرات محور خود را افزایش داده و به جذب نیروهای جدید اقدام و با تکنولوژی‌های به روز دنیا تولید انواع پنیر پیتزا و محصولات لبنی را در اولویت قرار دهد.

انتهای پیام/ح

رفع مشکلات واحدهای تولیدی و سرمایه گذاری در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.