دنیای پس از مرگ مملو از راز‌های نهانی است که هر فردی دوست دارد با اموات خود ارتباط برقرار کند و از حال و هوای دنیای پس از مرگ با خبر شود.

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دنیای پس از مرگ پر از رازهای نهانی است که برخی از آنها در قرآن کریم، احادیث و روایت بزرگان وجود دارد، اما یکی از جذابیت های مرگ با خبر شدن ازجهان پس از مرگ و ارتباط برقرار کردن با اموات خود است. ارتباطی که گاهی با دیدن رویای صادقه (خواب) برطرف می شود یا دیگر مسیرهایی که برای دیدن اموات مطرح می شود.

چگونه با اموات خود ارتباط برقرار کنیم؟

حجت الاسلام عبدالعلی گواهی سخنران و کارشناس مسائل دینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛  دراین‌باره بیان کرد: همانطور که می دانید مباحثی مانند مرگ و معاد ابعاد خوبی دارد و پیامد های سازنده ای را به انسان در زمینه مرگ و قیامت یادآوری می کند و از طرفی یک توجه عمیق نسبت به افرادی است که از این دنیا رفته اند، دارد. مردگان در آنجا این ندا را بلند می گویند که این دنیا دار حساب است و دار عمل نیست. درواقع هرچه انسان در این دنیا ثروت و خیرات داشته باشد در عالم باقی و اخرت به هیچ کاری نمی آید و دستش از دنیا کوتاه است.

وی در ادمه با بیان اینکه انسان وقتی از دنیا برود، یا در بهشت برزخی است یا جهنم برزخی است، گفت: انسان وقتی از دنیا می رود فقط سه چیز می تواند دستان او را بگیرد و عذاب الهی را بر او سبک کند. در وهله اول فرزند صالحی است که بعد از فوت پدر و مادر برای والدین خود استغفار می فرستد و به یاد آنهاست و علمی که از انسان در قالب کتاب، تربیت شاگرد،  بنا کردن مدرسه و ... از خود به جا می گذارد. البته یکی از نکات حائز اهمیت دادن صدقه جاریه و کمک به مستمندان است.

چگونه با اموات خود ارتباط برقرار کنیم؟

این سخنران و کارشناس مسائل دینی با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم (ص)، اظهار کرد: زمانی از دوران رسالت پیامبر اکرم (ص)، حضرت (ص) از قبرستانی عبور می کردند، اصحاب دیدند که رسول خدا (ص) به شدت عصبانی هستند، وقتی از ایشان جویای احوال شدند حضرت با اشاره به قبری که از آن عبور می کردند، فرمودند: «می بینم که این قبر صاحب خود را می بلعد و در آتش می سوزد.» پیامبر (ص) از آنجا عبور کردند و دوباره بعد از مأموریت خود به آن قبرستان بازگشتند و اصحاب از حال فعلی آن قبر جویا شدند. پیامبر اکرم (ص) بیان کردند: «صاحب این قبر اولادی دارد وقتی از کنار قبر پدرش گذشت فاتحه ای را قرائت کرده است و او را نجات داده است.»

حجت الاسلام گواهی در پایان با اشاره به دیدن خواب اموات گفت: یکی از بهترین راه هایی که بتوانیم با اموات در ارتباط باشیم، دادن صرقه و خیرات برای آنهاست، چراکه مردگان خودشان، بازماندگان را از حالشان باخبر می کنند. درواقع کسی که از دنیا می رود روحش به جسم معنوی منتقل می شود و خودش به تماشای اوضاع و احوال دنیا می آید و می بیند که اطرافیانش برای او چگونه می گریند و بر تمام امور آگاه هستند.

چگونه با اموات خود ارتباط برقرار کنیم؟

به دو روایت از پیامبر خدا صلی الله علیه و آله و امام صادق علیه السلام در این زمینه توجه کنید:

فَوَ الَّذی نَفْسُ محمَّدٍ بیده، لو یرَونَ مکانَهُ و یسْمَعونَ کلامَهُ، لَذَهَلُوا عَنْ مَیتِهم وَ لَبَکوا عَلی نُفُوسِهِم، حتّی اذا حملِ المیتُ علی نعشه رَفْرَفَ روحَهُ فوق النَّعشِ و هو ینادی یا اهلی و یا وُلدی لا تَلْعِبَنَّ بکم الدّنیا کما لَعِبَتْ بی، فجمعتُ المالَ مِنْ حِلِّه وَ غَیرِ حِلِّهِ ثُمَّ خَلَفْتُهُ لِغَیری، فالمهنا له و التَّبِعَةُ علی، فاحذروا مثل ما حَلَّ بی.

وقتی میت بر تابوتش حمل می‌شود، روحش بر تابوت بال می‌گشاید، و فریاد می‌زند،‌ای خانواده ام،‌ای فرزندانم، دنیا چنانچه با من بازی کرد با شما بازی نکند، من مال را از راه حلال و حرام جمع کردم و آن را برای غیر خود به جا گذاشتم، خوشی آن اموال برای آن‌ها و وبالش بر من است. پس از دنیا به جهت آنچه بر من رفت بر حذر باشید.

انَّ المؤمنَ لِیزُورُ اهْلَهُ فَیری ما یحِبُّ و یسْتَرُ عَنْه ما یکرَهُ وَ انَّ الْکافِرَ لَیزُورُ اهْلَهُ فیری ما یکرَهُ و یسْتَرُ عَنْه ما یحِبُّ.

مومن اهل خود را می‌بیند، خوبی‌ها را درک و بدی‌ها را متوجه نمی‌شود، ولی کافر بدی‌ها را می‌بیند و خوبی‌ها را نمی‌تواند ببیند.

چگونه با اموات خود ارتباط برقرار کنیم؟

آیا فرد به کما رفته می‌تواند در عالم خیال فرد دیگری وارد شود؟

در مورد آدم حالت کما هیچ توصیفی نداریم و هیچ گزارشی نمی‌توان ارائه کرد، اما در مورد مرگ و عالم برزخ این شرایط وجود دارد، منتها آن آزادی‌هایی که مؤمنین دارند، می‌توانند در خواب کسانی که می‌خواهند و اراده می‌کنند، وارد شوند.

پس از مرگ، ارواح مؤمنین در قید و بند زمان و مکان نیستند، البته مؤمنین خاص در زندگی دنیایی هم می‌توانند، طی‌الارض داشته باشند و دور دنیا را بگردند و مکان‌هایی که اراده می‌کنند یا خدا اراده می‌کند، حاضر شوند.

کسی که به خواب می‌رود، حالتی شبیه به مرگ را تجربه می‌کند و روحش آن گونه که قرآن می‌فرماید «توفی» می‌شود و به سمت خدا بالا می‌رود، حال خداوند روح برخی را بر می‌گرداند و برخی را بر نمی‌گرداند.

فردی که به خواب می‌رود، به عالم ارواح نزدیک می‌شود و با ارواح می‌تواند، ارتباط برقرار کند، لذا اینکه روح در لحظه خواب حتماً بالای سر کسی که می‌خواهد بخوابد، حاضر باشد و با آن وارد عالم خواب و رویا شود، اصلاً وجود ندارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ائمه اطهار ، قرآن ، احادیث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۷۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
الهام چاقری
۱۵:۱۶ ۱۶ تير ۱۴۰۳
سلام یکماهه پدر عزیز جوونمو از دست دادم اونم تو یه لحظه و با سکته قلبی خواهش میکنم اگر این کامنت و میخونید شادی روحش یه صلوات و فاتحه قرائت کنید اسمش غلامحسین چاقری انشالله خدا اموات همه رو بیامرزه
Iran (Islamic Republic of)
شمیم
۰۵:۴۲ ۲۹ دی ۱۴۰۲
من مادرمون از دست دادم ،تو رو خدا تا مادرتون زندست هر روز عاشقانه ستایشش کنید ،که اگه این نعمت بزرگو از دست بدین مثل من به مرز جنون میرسین .فقط بدونید بزرگترین نعمت پدر و مادر و خدمت به اوناس ،متاسفانه من وقتی فهمیدم که دیگه مادری ندارم که دنیامو فداش کنم.
برای تمام پدر ومادران اسمانی فاتحه و صلواتی بفرستین سپاس
United States of America
ناشناس
۱۱:۱۶ ۰۵ آذر ۱۴۰۲
سلام من همسرم رواز دست دادم .که بهترین همسر دنیا بود هنوز مرگش رو باور نکردم دارم مثل دیونه ها میشم
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۰:۴۸ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
سلام من 16 سالمه وپسر بزرگ خوانوادمم پدرم از دنیا رفت برای شادی روح همه ی اموات و پدرم صلوات
Iran (Islamic Republic of)
حجت‌السلام‌المسلمین‌سیدصالح‌موسوی‌از‌شوش‌‌‌دانیال
۰۰:۴۱ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
اینجانب‌‌توصیه‌می‌کنم‌‌اعمال‌شرعی‌خود‌را‌دقیق‌بخوانیم‌وبرای رفتگان‌خود‌که‌از‌دنیا‌رفتند‌ودستشان‌از‌دنیا‌کوتاه‌شده‌‌دعا‌.زیارت‌عاشورا.نماز.وکمک‌به‌ایتام‌ونیازمندان‌‌‌وثوابش‌را‌برای‌اخرت‌انها‌بفرستیم‌
خودم‌حاضرم‌به‌صورت‌رایگان‌برای‌اموات‌شما‌نماز‌شب‌اول‌قبر.نماز‌.دعا‌بخوانیم‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۷ ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
سلام منم ۱۵روزه پسر نوجوانم از دست دادم برای شادی روحش صلوات
Iran (Islamic Republic of)
사람
۰۱:۴۴ ۱۰ شهريور ۱۴۰۱
سلام منم مادر بزرگمو از دست دادم باورم نمیشه که از دنیا رفت
من خیلی دوستش داشتم هر روز تو فکرمه گریه میگره واقعا سخته از دست دادن عزیزان برا شادی همه مردگان صلوات بفرستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۹ ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
برای متینم صلوات
Iran (Islamic Republic of)
سلام پدر بنده ۲سال فوت شده صلوات
۱۷:۳۸ ۱۶ تير ۱۴۰۱
سلام پدر بنده ۲سال فوت شده صلوات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
سلام من هم پدرم2ماه هست که فوت شده برای شادی روحش صلوات بفرستید
Iran (Islamic Republic of)
نیلوفر
۰۰:۳۷ ۱۲ خرداد ۱۴۰۱
مادر جوان و مهربانمو بخاطر کم کاری کادر درمان بر اثر کرونا از دست دادم ... اگر خدایی هست و عدالتی پس واگذارشده کردم به خدا ... طفلی مامانم مومن و مهربان بود ... هنوز بعداز ۶ ماه باورم نشده که دیگه نیست ... هر روز صبح که از خواب بیدار میشم با خودم میگم کاش همه این اتفاقاتی که افتاده فقط یه خواب بد بود ... ولی افسوس که همش واقعیه... دلم براش تنگ شده ... برای حرف زدنش..برای غذا پختنش...باهم پیاده روی رفتنامون... برای همه چی ... گاهی که فکر میکنم دیگه دیدار منو مامان رفت تا قیامت دیوانه میشم ... چه دنیای بدی بوده این دنیا
Iran (Islamic Republic of)
سخنور
۰۱:۲۱ ۱۷ تير ۱۴۰۱
سلام .تسلیت عرض میکنم .خواستم متذکر بشوم‌که مطمئن باش کم کاری کادر درمان نبوده و آنها حتما تمام سعی و تلاششان را برای بهبودی همه بیماران من جمله مادر محترم شما انجام داده اند واین خواست خدا بوده که ایشان به جایگاه ابدی خود سفر کنن روحشان شاد و بهشت برین جایگاهشان انشالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
سلام منم مادر برادر راقبلا و پدرم را 18 روز از دست دادم احساس میکنم کادر بیمارستان و پزشک کم کاری کردن خدا روح همه اموات شاد کنه ولی داغ درد سنگینی خدا به همه صبر بده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام منم داداش عزیزمو 25 روزه که از دست دادم نمی دونم چکار کنم لطفآ برای شادی روحش صلوات بفرستین ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
من پدر مادرم رو ۷ ماهه که بخاطره کرونا از دست دادم خیلی روزای سختی میگزرونم برای شادی روحشون یه فاتحه بفرستید ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
الهم صل علی محمد وال محمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
منم داداشم 25 سالش بود فوت کرد خیلی دلم براش تنگ شده آرزومه بمیرم
Iran (Islamic Republic of)
مستانه
۰۰:۰۹ ۲۷ فروردين ۱۴۰۱
سلام همسر مهربان ودوست داشتنی ام را بعلت کرونا از دست دادم داغون هستم الانه یکسال ودوماه میگذره ولی لحظهای از ذهنم بیرون نمیره خیلی دلم براش تنگ شده فکر میکنم رفته مسافرت وقرار برگرده البته این فکر منه که ایشان اسمانی نشده وبر میگرده باورم نمیشه که دیگه به این دنیا نمیاد خدایا من چکار کنم شب وروز ندارم
United States of America
همایون
۱۶:۳۶ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام خواهرم خدا به شما صبر بده به خدای متعال تکیه کن که قران گرامی فرموده قلب ارام گیرد با یاد خدا.
Iran (Islamic Republic of)
فرزانه
۲۱:۱۲ ۰۴ فروردين ۱۴۰۲
منم مثل تو ام خیلی سخته درکت میکنم اصلا باورم نمیشه که دیگه نمیاد
Iran (Islamic Republic of)
خزایی
۱۸:۴۹ ۱۱ فروردين ۱۴۰۱
من پدرم رو در اثر سانحه تصادف از دست دادم دلم خیلی براش تنگ شده روح همه اموات شاد و یادشان گرامی
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیل
۰۰:۳۲ ۱۴ اسفند ۱۴۰۰
لعنت به کرونا فداکارترین مادر دنیا را ازم گرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۰۷ اسفند ۱۴۰۰
منم همسر عزیزم رو که نور چشمم بود ۴۰روز پیش از دست دادم منو با یه بچه ۲ساله تنها گذاشت محمدم تنها کسی که بود روح منو اروم می کرد تو روخدا برام دعا کنید
Iran (Islamic Republic of)
فرزانه
۰۰:۴۶ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
من به خاطر کرونا مادرم واز دست دادم مادرم قلبم بود همه زندگیم بود دیگه هیچ اشتباقی‌برای ادامه زندگی ندارم و از مادرم میخوام منو ببخشه دختر خوبی براش نبودم دلم پر میکشه واسه یه لحظه دیدنش
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۰:۰۶ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
منم پدر عزیزم رو ۸ بهمن امسال به خاطر سکته قلبی از دست دادم . خواهش میگم براش فاتحه و صلواتی بفرستید. دلم براش خیلی تنگ شده
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۶:۱۳ ۲۰ بهمن ۱۴۰۰
خداوند همه مارا موردلطف قرار دهد منم مادرم ۴روز مانده به آخرقرن ۱۳۰۰ وشروع ۱۴۰۰ براثر کرونا فوت شد روحشان بافاطمه زهرا محشور شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
سلام، لعنت به کرونا لعنت به شرایط بد همش دل دل می کردم بیام ایران ولی نگران برگشتم و شرایط مالیم بودم، منتظر بودم آخر این ماه برگردم، مادرم ۲۰ روز بود دوز سوم کرونا را زده بود و همش دل درد داشت، چند ساعت قبل از فوتش بهم گفت مادر خیلی دل درد دادم حالم خوب نیست، آخ دلم خدایا فقط یک کم آرومم که وقتی گفت برگرد ایران با هم زندگی کنیم گفتم چشم، همین ولی مادر جوونم رفت حالم اصلا خوب نیست برای روح مادرم فاتحه و صلوات بفرستید لطفا خیلی احساس بدی دارم از خودم ولی مادرک پاک از دنیا رفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۰۹ بهمن ۱۴۰۰
سلام من هم داییم را از دست دادم اینقدر داییم را دوست داشتم 25 سال بیشتر نداشت مجرد بود امسال از دستش دادم برای شادی روحش صلوات. خدا رفتگان شما هم بیامرزه
Iran (Islamic Republic of)
مرضیه
۰۶:۳۲ ۱۳ دی ۱۴۰۰
سلام منم مادرعزیزم راسه روزقبل ازعید ازدست دادم امیدوارم باحضرت فاطمه زهرا علیهاالسلام محشور باشد برای شادی روحش صلوات وفاتحه بخوانید
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۲۳:۲۶ ۰۴ دی ۱۴۰۰
سلام عزیزان مرگ عزیز بسیار سخته مخصوصا مادر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۷ ۲۷ آذر ۱۴۰۰
سلام منم خواهرکوچکم وروکه یکسال ازخودم کوچیکتره روازدست دادم بعدسه ماه مادرم خداییش سخته برای شادی روحشون صلوات بفرستیم خداهمه رفتگان شماروهم رحمت کنه
Iran (Islamic Republic of)
Mmozheass
۰۱:۲۶ ۲۲ آذر ۱۴۰۰
سلام من هم پدر عزیزومهربانم را در عرض دو روز که در بیمارستان بود ازدست دادم خیلی دلم برایش تنگ شده لطفا برای شادی روح پدرخوبم رحیم ایاز فاتحه و صلواتی نثار کنید . با تشکر ازشما . خدا رفتگان همه ی شما را قرین رحمت کند.
Iran (Islamic Republic of)
ر.ز.
۰۵:۱۴ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
من اربعین پارسال پدرم رو در تصادف از دست دادم. ضربه به سر شدید بود. جابجا تموم کرد. زیاد میگفت دوست نداره زمین گیر بشه و دوست داره سریع تموم کنه. خوشحالم به آرزوش رسیده. ممنون میشم برای آرامشش فاتحه بفرستید
Iran (Islamic Republic of)
راضیه
۲۲:۵۸ ۰۵ مهر ۱۴۰۰
وقتی کرونام مثبت شد نگران پدرومادرزمینگیر سالمندم شدم ، همان شب باید براشون دکتر میاوردم تا اون مرحله اول کرونا را رد کنند. سرم از دارو خانه گرفتیم برای پدرم که زودتر مریض شد زدیم ، برادرم گفت حال مادرم خوبه ، فرداش هم دل دل کرد شب بعدش مادرم حالش خراب میشه ، صبح دیگه نمی تونست چیزی را قورت بدهد و ازهمه بدتر دندان مصنوعیش را نتونستم دربیارم دهنش اف زد و خونین شد، گفتم سرم و بزن گفت فایده نداره ، این تموم کرده ، نبض مرگش میزنه ، از من اصرار از اون انکار، دوروزشب وروز بالا سرش نشستم قران خوندم ودعا کردم ، دو روز تمام مادرم دچار کم ابی شدیدی شده بود سرم و زد فردا به اصرار من دکتر اورد، چهار روز زیر سرم بود ولی دهانشرا بسته بود چیزی نمیخورد، ما فکر میکردیم لج کرده ، در حالیکه دوتا سکته زده بود اون کم ابی پدرشو در اورده بود، سوند غذا گزاشتند جلو نرفت ، در اوردیم ، با شربت برای دهنش ریخته بودیم الوده شد اومد بیرون، دوروز بعد از دنیا رفت، حالا من موندم با حسرت پشیمانی چرا از اول دکتر نیاوردم ، درست وحسابی درمانش کنیم ، سرپرستی اونا با من بود چرا حساب وکتاب نزاشت وبه درمان های خانگی قناعت کردیم . منکه قبل از اونا مزه بیماری سختو چشیده بودم چرا از درد انها غافل شدم. وبه موقع درمانش نکردم ، زبان بسته بود مادرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۰۵ مهر ۱۴۰۰
مامانم همه‌ی دنیام بود همههههه‌ی دنیام لعنت به باعث وبانیش آرزو میکنم تک تک عزیزاشون جلو چشمشون پرپر بشن و اینا نتونم واسشون کاری کنن و با ذره ذره وجودشون دردی که من الان دارم و حس کنن لعنت به همشون اگر اگر اگر خدایی باشه که میدونم نیست که اگر بود اینایی که باعث این اتفاقا بودن نباید الان راحت زندگی میکردن
Iran (Islamic Republic of)
یه ادم
۱۸:۲۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
میدونم دوران خیلی سختی ولی نزار حتی تو بدترین سختی ها خدا ازت دور بشه مطمئن باش خدا نمیزاره همینجوری پیش بره جواب همه رو میده شاید امروز شاید 20 سال بعد ولی بالاخره نمیزاره بیجواب بمونه
Iran (Islamic Republic of)
پریا رحیمزاده
۰۳:۴۹ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
منم داداشم رو از دست دادم خیلی دلتنگشم 8ساله که ازدستش دادیم 8 سال قبل تو آب افتاد و غرق شد هرروز که میگذره احتایجم به بودنش زیاد میشه تو خواب که دیروز دیدم گفتم برگرد گفتم منم با خودت ببر گفتم منو تنها نزار التماسش کردم ولی اون خیلی نارحت شد از حرفام انگار دلش میخواست برگرده خیلی دلتنگشم خیلی
Iran (Islamic Republic of)
مردم
۲۰:۴۵ ۲۶ شهريور ۱۴۰۰
پدر عزیزم رو یک هفته است به خاطر کرونا از دست دادم واقعا کسایی که باعث و بانی این وضعیت هستن امیدوارم به بدترین شکل ممکن عذاب بده دلم براش تنگ شده خیلی برای شادی روحش لطفا صلوات بفرستید و تمام رفتگان
Iran (Islamic Republic of)
س
۲۲:۲۱ ۱۳ شهريور ۱۴۰۰
لطفا برای شادی روح پدرم و همه ی مرده ها صلوات بفرستید
Iran (Islamic Republic of)
گرفتار
۰۳:۲۶ ۱۱ شهريور ۱۴۰۰
پدربزرگ منم فرشته بود.کاش قدرشو بیش تر می دونستیم.پدربزرگم خیلی مظلوم وبا خدا بود.این قدر نورانی بود که همه مجذوبش میشدن حتی کسایی که نمی شناختنش.کاش قدر همو بیش تر بدونیم.خیلی جاش خالیه .خیلی دلتنگ تیم.کاش فقط یه بار ببینمت.واسه روحش فاتحه یا صلوات بفرستین.ممنونم عزیزان
برای حاج آزاد کلهری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۹ ۰۱ شهريور ۱۴۰۰
منم شوهر بسیار خوب و نجیب و مومنی رو از دست دادم لطفا براش فاتحه بخوانید حیف و صد حیف که چنین عزیزانی بین ما نیستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۲۶ مرداد ۱۴۰۰
من امروز خاله خودمو از دست دادم بخدا هنوز باورم نمیشه که دیگه نیست برای شادی روحش صلوات بفرستین ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۱ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰
سلام من حدود ۱۵ روز پدرم از دست دادم سیزده سال ازش دور بودم ولی ده روز اخر عمرش قید بچه و همسر و شغلم زدم و ۲۳ ساعت تو راه بودم و مستقیم رفتم تو بخش کرونا و شبانه روز در کنارش بودم چه شبایی که روی زمین کنارش دراز نکشیدم روز اخر که پرواز برگشت داشتم وسط راه دلم راضی نشد با اینکه دلم خیلی برای بچم تنگ شده بود برگشتم و به چشمم دیدم امبولانس پدرم برد داخل بیمارستان از اژانس پیاده شدم وپشت سر امبولانس دوویدم و گفتم باباجون من برگشتم من به خاطر تو قید همچی زدم جیغ میزدم من برگشتم به خاطر تو برگشتم اما بابام فوت کرده بود... لطفا فاتحه و صلواتی نثار روحش کنید
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۱۳:۴۷ ۲۱ تير ۱۴۰۰
همسر ۲۰ سالمو ۱۶ ردزه از دست دادم حالم خیلی بده عاشق هم بودیم
لطفا صلوات بفرستید براش ارمین اتشگاهی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۶ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
روحش شاد
Iran (Islamic Republic of)
امیر حسین
۲۱:۱۶ ۰۴ فروردين ۱۴۰۲
بدترین درد دنیای
Iran (Islamic Republic of)
همسرداغدار
۲۲:۲۹ ۲۰ تير ۱۴۰۰
من دوماه ونیم پیش،همسرم راکه یکی ازمظلومترین وپاکترین وبهترین مردان عالم بوددرسن ۴۴سالگی ودراثرکروناازدست دادم.دارم جنون میگیرم.همسرم چشم ودل پاک واهل نمازوروزه بود.به همه کمک میکرد.تک پسرمادرش بود.نمیدانم چرانمازوروزه هایش به دادش نرسیدند؟؟ چراگریه هاوزجه های مادرش که زنی ساده وروستایی وپاک دل است،به عرش خدانرسید؟؟توی اقواممان افرادی داریم که اهل مشروب و...هستند،اماسالم سالم راه میروندوطوریشان نمیشود.آن وقت همسربیچاره من،که آدم صاف وساده ای بود ،مرد.یک نفربه من جواب بدهد،مگردعای مادربه عرش خدانمیرسد؟؟مگرنمازوروزه های خالصانه نبایدبه دادآدم برسد؟؟چراهمسرپاک ومظلوم وساده ومردم دارمن ،در۴۴سالگی مرد؟؟خدایادارم دیوانه میشوم.چگونه این داغ بزرگ راتحمل کنم؟
Iran (Islamic Republic of)
غمگین
۰۱:۰۳ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
چقدر ناراحت کننده، خدا رحمت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۲۶ آبان ۱۴۰۰
عزیزم میدونم خیلی برات سخته ازدست دادن عزیزت اما حتما حکمتی تواین کاربوده
Iran (Islamic Republic of)
Sepideh
۰۰:۱۹ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
خدا رحمتشون کنه. برای اینکه ارامش بگیرید و بفهمید همسرتون الان چه جای خوبیه و دلش میخواد شما اینو می دونستید و غصه نمیخوردید لطفا کتاب "آن سوی مرگ" اثر جمال صادقی رو بخونید.
Iran (Islamic Republic of)
خواهرم رفت
۱۸:۲۷ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
خواهرم بچه کوچیک دوسال ونیمش روگذاشت ورفت ماماندیم یه عالمه درد وغم ورنج خواهرمن معصوم بود زیارت عاشوراحفظ بودد اهل حلال وحرام بود هیچ وقت دل نشکست شوهرشم گفت اون یه فرشته بود
Iran (Islamic Republic of)
ماندانا
۰۰:۲۹ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
نجیب ترین پاک ترین باشرم و حیا ترین کسی بود که تو زندگیم دیدم. بخاطر کذونا الان یک هفتس فوت شده. داریم دق میکنیم. در حقش ظلم کردم با دل شکسته رفت. خدا خدا خدا کجایی توروخدا برش گردون داریم می‌میریم. توروخدا براش صلوات بفرستید. حلالم کن توروخدا
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه(مستعار)
۰۰:۳۳ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام. با امشب شاید اگر اشتباه نکنم ۱۵ شب از فوت بابای خدا بیامرزم میگذره. من بیمار خاص هستم و طی ۱۰ سال بیماریم تنها دوست و رفیق و همراهم بابا جونم بود و بس .وحالا بد جور غریبم و بعد خدا هیچ پناهی ندارم.مادرم هم خدا رو شکر هست اما اون هم یک قلب بیمار داره .بخدا دارم دق میکنم .تورو خدا برا شفا یش دعا کنید و برای آمرزش و شادی روح پدرم هم فاتحه بخوانید و از خدا آمرزش بطلبید .بخدا عمری جز خدمت به خلق به هیچکس هیچ آزاری نرساند .التماس دعا ویژه دارم
خواهش میکنم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۲۹ فروردين ۱۴۰۰
مادر من هم در اثر کم کاری کادر درمان چشم از جهان فروبست من نمی گذرم خداوند هم نگذر لطفا یک صلوات بفرستیید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۸ ۱۷ آبان ۱۴۰۰
خدا از همشون نگذره پدر من هم
اونا کم کاری کردن فوت شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۷ ۲۹ فروردين ۱۴۰۰
سلام وقت بخیر
پدر من تازه از دنیا رفته خیلی دلتنگشم خیلی دوسش داشتم چیکار کنم به خوابم بیاد براش فاتحه وصلوات بفرستین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
سلام من یک مادر داغدارم که 2فرزندم را در یک تاریخ مشترک(12/5)به فاصله 7سال از دست دادم یکی سال92که 20سال داشت ویکی 24روز پیش در 30سالگی فرزند دیگری هم ندارم واقعا ویرانم برای شادی روح بچه‌هام صلوات بفرستید دلم میخواد بدانم آیا برادرها در برزخ همدیگر را میبینن؟
Iran (Islamic Republic of)
مرحوم حاج رحمان
۲۱:۳۸ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
سلام
پدر من هم ۲۰ بهمن ماه آسمانی شد پدری که هنوز هم باور نکردم رفتنش رو همش فکر میکنم دارم یه کابوس میبینم و وقتی تنها میشم با صدای بلند گریه میکنم تا مثل همیشه بیدار بشم و پدرم بگه چیزی نیست دخترم داشتی خواب میدیدی اما اینبار زمان خوابم خیلی طولانی شده خیلی... بابا جون برگرد برای یکبار دیگه هم برگرد
مرحوم حاج رحمان مرد مومن و خداشناس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۲ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
سلام پدرم ۴ بهمن فوت کردن مادرمم جونه و از وقتی بابام رفته مریض شده پدرمم۹ جوون بود ۴۲ سالش بودمامانم اصلا حالش خوب نیس توروخدا دعا کنین سرنمازاتون مامانم حالش خوب بشه و اینکه ازتون خواهش میکنم برای بابای عزیزم فاتحه بخونین هم جوون بود هم زحمت کش و مظلوم خدا همه رفتگانتون بیامرزه و قرین رحمت باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
منم پدرم رو ۲۶ آذر از دست دادم ، یه آدم مومن و مهربون آزارش به هیچ کس نرسید ، صبور و فداکار خودش میدونست که به زودی از دنیا میره ، همه از خوبیاش میگن اما ما با رفتنش نابود شدیم کرونا عامل پایان زندگیش شد
برای همه دلسوزی می کرد و دعا می کرد ، یک انسان خدایی بود لطفا با فاتحه و صلوات یادش کنید حاج محمدمطلبی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
چرااخه باید بمیریم
Iran (Islamic Republic of)
مادری داغدار فرزند
۲۰:۲۷ ۱۷ بهمن ۱۳۹۹
با سلام فرزند گلم 19 سالش بود شهریور 99 آسمانی شد و عرض یک چشم بهم زدن پیش خدا پرواز کرد...لطفا براش فاتحه و صلوات بفرمایید.خیلی پیام های واقعی می ده برام و مرا دعوت به صبر می کنه ...شب های اول فقط با انگشتش سوره ی ولعصر را نشونم می داد...با اطرافیان پیام میده به مامان بگید گریه نکنه من این جا یه خونه قشنگ دارم و این گل های زیبا را از خونه خودم آوردم ....این را بده به مامانم..... با این پیام هاش مرا دوباره زنده کردم .قربونش برم الهی ...دلم براش یه ذره شده....
Iran (Islamic Republic of)
فرزانه
۰۱:۳۱ ۰۱ بهمن ۱۳۹۹
یه خواهر داشتم فرشته بود اون سندرم داون بود مهربون بود یه فرشته واقعی امسال کرونا گرفت و ۱۷ ابان رفت پیش خدا دوباره برگشت بهشت دلم براش تنگ شده برای مهربون ترین کسی که دیدم هیچ وقت فکرشو نمی کردم اینقدر زود بره هرسال ابان می رفت مشهد اما امسال به خاطر کرونا نشد بهش قول داده بودیم که بعد کرونا بریم پولاشو جمع کرده بود بره ساعت بخره هم برای خودش هم برای من به من می گفت امسال اون میخواد برای من از مشهد سوغاتی بخره اخه هرسال که می رفتیم من براش میخریدم عاشق مشهد بود...برای خواهرم دعا کنید و فاتحه و ایت الکرسی بخونید خواهرم یه فرشته بود به اسم فرزانه که رفت خدا جمیع رفتگان رو بیامرزه
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۰۱:۱۹ ۱۸ دی ۱۳۹۹
با سلام .
خداوند متعال بخشنده هست و مهربان امیدوارم همه ما انسانهای جایزالخطا رو عف کنه وببخشه وقبل از مردنمون صاف و پاک شده باشیم که بعد از مردن خیلی سخته بار گناه حمل کردن . مخصوصا حق ناس که فقط باید بنده خدا راضی بشه که خیلی مشکله
خدا همه اموات جمع رو بیامرزد وقرین رحمت قراشون بدهد
یه صلوات بفرستید برای شادی روح اموات خودتون
Iran (Islamic Republic of)
سیدابوالفضل
۰۲:۵۲ ۱۶ دی ۱۳۹۹
سلام .
مطالب بالا بسیار عالی بود و بعضی از افراد که این مطالب رو خواندند به فکر فرو رفته ویاد مرگ وجهان برزخ میکنند مثل خود من که همیشه دنبال این جور بحث ها هستم و از روزی که پدرم به رحمت خدا رفت خیلی زیاد فکر اون دنیا میکنم چون به چشم دیدم عزیزم ترین فرد نزدیک به من از دنیا رفت شب خانه پدرم بودیم آمدیم خانه فردا صبح زود موقع نماز مادرم زنگم زد وقتی رفتم خانه شان دیدم پدرم رو به قبله تمام کرده خدایش بیامرزد .پنجشنبه صبح فوت کرد جمعه به خاک سپرده شد برای شادی روح همه اموات خودتون صلوات بفرستید وبرای پدر من هم یه فاتحه بفرستید مرحوم سید عباس طبایی. ف . سید محمد
ممنون از کسانیکه فاتحه فرستادن امیدوارم خداوند همه اموات ورفتگان شما رو ببخشه بیامرزد وهمچنین ما زنده ها رو ببخشه وبیامرزه وبه راه درست هدایت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۱۲ دی ۱۳۹۹
خدا همه رفتگان خاک را غریق رحمت کنه با صلوات بر محمد و آل پاکش
Germany
علی
۲۳:۴۵ ۱۰ دی ۱۳۹۹
مادر منم جوان فوت کرد خداوند مردهای شمارا را رحمت کند برای شادی روحش کسی این پیام را خواند صلوات بفرسته ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
علی اصغر
۱۱:۳۹ ۰۵ دی ۱۳۹۹
پدر من از بی کسی مرد همه ولش کرده بودن جوون بود هنوز چهل سالش نشده بود 38بود فکر کنم خدارحمتش کنه برای شادی روح رضا دلاوری یه صلوت بفرستید و اگرم خیلی مرام دارین یه فاتحه خیلی ممنون .
قدر گل را آن زمان دانم که گل درباغ نیست .
...
ازهردست بدی از همون دست میگیری
.....
خدا همه ی رفتگان رو بیامرزه
Iran (Islamic Republic of)
میترا
۱۳:۴۳ ۲۱ آذر ۱۳۹۹
سلام منم پدرمو یک ماهه از دست دادم پدرم بر اثر کرونا ازدنیا رفت خیلی دلم براش تنگ شده قلبم شکسته همه جا پدرمو میبینم خیلی خیلی مهربون بود دوست دارم هرچه زودتر برم پیشش کاش بغلش کرده بودم دلم برای آغوش پدرم تنگ شده
Iran (Islamic Republic of)
ندا
۱۰:۱۲ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
پدرم من خیلی سرحال و پرانرژی و سرزنده بود اومد خونه گفت سرم گیج میره نهار نخورد خوابید....فداش بشم خواست شام بخوره استفراغ کرد....بردیم اورژانس بستریش کردن گفتن یه لخته خون توی مغزش هست که داره جذب میشه و سه روز بعد مرخصه....اما سه روز بعد زنگ زدن گفتن بیایین سردخونه.میخام بگم پدرم بیمار نبود از بی محبتی مرد ....هرکس این پیامو میخونه برای پدرم که زحمتکش و مظلوم بود فاتحه بخونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۱۷ آذر ۱۳۹۹
سلام منم پدر بزرگ عزیزم رو از دست دادم




صلوات برای کسانی که فوت شده اند
Iran (Islamic Republic of)
آرزو
۲۲:۴۶ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
سلام.ممنون میشم
برای شادی روح عمویم که امروز فوت شده صلوات بفرستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۰ ۰۳ آذر ۱۳۹۹
پدرم تازه فوت كرده خيلى دلتنگشم خواهش ميكنم براى شادى روحش يه فاتحه يا صلوات بفرستين
Germany
شیرین
۰۹:۲۴ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
پدر مهربونمو که هنوز خیلی جوون بود این کرونای لعنتی از ما گرفت خیلی دلم واسش تنگ شده ای کاش بیشتر بغلش میکردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۱ ۲۰ آبان ۱۳۹۹
منم برادرم تازه فوت کرده ۲۲ سالش بوده برای همه ی رفتگان بهشتی صلوات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۷ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
همسرموتازه ازدست دادم دلم میخوادببینمش از روحش هم نمی ترسم فقط میخوام بیاد پیشم
Iran (Islamic Republic of)
سید احمد
۲۱:۳۴ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
باسلام منم مادرم ۱۸روز پیش از دست دادم خیلی دلتنگشم برای شادی همه مادران اسیر خاک صلوات بفرستید
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا فتحی
۲۳:۵۷ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
سلام و شب بخیر.منم مامانمو هشت روزه از دست دادم.درحدتوانم خدمتشو کردم نمیگم زیاد بود .بااین حال احساس گناه میکنم که چرا بیشتر براش خدمتگذاری نکردم.الان دیگه نیست.براش قرآن میخونم .به فقرا غذا دادم و خیرات دادم براش.بازم این کارو میکنم شاید ازم راضی باشه.شمام برای همه مامانای از دست رفته فاتحه بفرستید.ممنون
Iran (Islamic Republic of)
شهرام فتحی پور
۲۱:۱۷ ۱۸ مهر ۱۳۹۹
سلام دوستان منم خواهرم تازه فوت کرده اگه به صلاحتونه برا آمرزشش یه فاتحه یا صلواتی بفرستید ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
معین
۱۶:۳۰ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
الله هم صل الله محمد و آل محمد و عجل فرجهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۱۰ مهر ۱۳۹۹
پسر همسایمون تازه مرده لطفاً برای آموزش گناهانش برایش دعا کنید ممنون
Australia
فرد
۲۲:۱۸ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
لطفا برای عموی تازه درگذشته من هم فاتحه بخوانید
Iran (Islamic Republic of)
یکی
۲۰:۱۰ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
لطفا برای عموی من که تازه مرده فاتحه بخونین
Iran (Islamic Republic of)
رایا
۱۰:۴۵ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
میتونن ما رو ببینن اونایی ک مردن؟
Iran (Islamic Republic of)
516
۱۴:۴۶ ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
بله
Iran (Islamic Republic of)
زهرل
۲۱:۴۵ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
سلام من میتونم روح ها را ببینم
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۲۰:۲۰ ۱۸ آذر ۱۳۹۹
چطوری؟
Iran (Islamic Republic of)
سوشیا
۲۲:۲۳ ۱۶ دی ۱۳۹۹
سلام چطوری.!
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدای یکتا
۱۶:۲۶ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
دوستان بیایید خوب باشیم
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدای یکتا
۱۶:۱۴ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
سلام بر همه انسان ها بیایید همه خوب باشیم تا خدا ما را ببرد
Iran (Islamic Republic of)
زهره
۱۵:۰۱ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
سلام من شوهرم خیلی جوون بود ههمون تو ماشین بودیم تصادف کردیم شوهرم رحمت خدا رفت باورش خیلی برام سخته من هر وقت ب خاب میبینمش تا اومده میگه اومدم تو خاب بهش میگم اومدی چرا رفتی من خیلی دلم برات تنگ شده بود میگه مگه من کجا رفتم همینجا هستم ک من جایی نرفتم این یعنی چه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۵ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
من خواهرگلم عقب مانده امافرشته بودخوشکل نزدیک دوماه ازدست دادم هروزوهرشب یادشم واشگ می ریزم تنگی نفس تواوضاع کرونانه دکترنه بیمارستانی گرفت،قران ودعاوالتماس میادتوخوابم من میبوسه یامیخنده بالباس سبزووووخیلی دوستش دارم یه روزبدباهاش نداشتم اماهنوزحسم براش کمه،عزیزترازجانمه همه خانواده شکستیم حس میکنیم دیگه خونه دنیا جای بدونش معنانداره کاش کنارش من دفن کنن
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۲۰:۳۵ ۱۹ تير ۱۳۹۹
دوستان عزیز مرگ و زنگی دست خداست و بس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
برا اموات و مادر منم یه صلوات بفرستید ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۰ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
من چهارماهه مامانم رو از دست دادم.انگار همه چیزم رو از دست داده ام.فکر نمی کردم اینهمه به مامانم وابسته باشم...من شهر دیگه ای کار میکردم کم می دیدمش و من زیاد آدم وابسته ای نبودم ولی الان که رفته دوست ندارم بدون اون یه لحظه زنده باشم.مامان من فرشته بود فرشته..‌‌
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۱:۴۹ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
سلام ماهم یه سبحان داشتی که به تازه گی از دنیا رفته هنوز چهلمش نشده ۲۴سالشبودبرای شادی روحش صلوات ختم کن و
یه فاتحه بخون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۲۵ فروردين ۱۳۹۹
منم حدود 5ماهه که مادرمو ازدست دادم خیلی ناراحتم و داعم تو فکرمه.. من قدرشو ندونستم وخیلی اذیتش کردم.. والان بیشتر از اینکه مرگ مامانم اذیتم کنه.. بدرفتاری هایی که باهاش داشتم اذیتم میکنه.. بچه ها قدر مادرتونوبدونین..وهیچ وقت دلشونو نشکنین.. چون مطعمن باشید یک روز به آهش گرفتار میشین.. من مادرم خیلی مظلوم بود.. وماهم داعم ناراحتش میکردیم... برای شادی روحش لطفا فاتحه بفرستین
Iran (Islamic Republic of)
خواهر ابوالفضلم
۲۰:۲۴ ۲۹ بهمن ۱۳۹۸
۵ سال پیش بابام رفت ناگهانی‌ ایست قلبی کرد و تنهامون گذاشت، تو شهر غریب دور از ما. گفتیم دیگه خدا هوامونو داره سعی کردیم برگردیم و از نو شروع کنیم خیلی سخت بود. تا این ک آبان ماه امسال در اثر تصادف تنها برادرم یادگار پدرم ک فقط ۲۵ سالش بود رو از دست دادم. دیگه چطور باید به این دنیا و فرداها اعتماد کرد. برادرم هم ناگهانی. غرق در زندگی و امور خودت هستی یه دفعه خبر می دن داداشت رفت. جونم بود داغونم. داداشم در حالات خوبی ب خوابمون می یاد واقعا خودشه؟؟؟؟؟؟؟؟ واقعا از جایگاهش خبر می ده؟؟؟؟؟؟؟
برامون دعا کنید لطفا براشون صلوات بفرستید
Iran (Islamic Republic of)
گمگشته
۱۹:۴۵ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
دوستان خیلی اصرار به دیدن روح اومواتتون نکنید اگر بخوان به خواب شما میان ولی اینکه بعضیا با ارواح در ارتباطند این خیلی بده چون خیلی روح عذاب میکشه تا احضار بشه لطفا روحشونو ازرده نکنید براشون فاتحه بخونید نه هزینه ای میدید نه وقت زیایی ازتون میگیره و دیگه اینکه لطفا برای شادی روح حجت عزیز ماهم صلوات بفرستید اون فقط،۲۱سالش بود مرگش برام قابل هضم نیست هرچند میدونم چقد پاک و خوب بود،و بهترین جا جاشه
Iran (Islamic Republic of)
فاطیما
۲۳:۳۶ ۱۲ بهمن ۱۳۹۸
به اموات غذا احسان کنین توی خواب به من گفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
افرادی هستن با ارواح ارتباط برقرار میکنن خودم به چشم دیدم
Iran (Islamic Republic of)
...
۰۲:۱۴ ۰۷ شهريور ۱۳۹۹
جدی ؟ چطوری ؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۰۲ ۰۱ بهمن ۱۳۹۸
این مطالب تکراری است بگبید چطور میتوانیم با ارواح مردگانمون ارتباط برقرار کنیم؟
Iran (Islamic Republic of)
موسی گلستانی
۲۳:۴۵ ۱۹ آذر ۱۳۹۸
خدا خودش به داد مون برسه
Iran (Islamic Republic of)
الاهه
۲۳:۴۴ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
من مادر بزرگم رو از دست دادم خیییییییلی مهربان بود برای شادی روحش فاتحه بخونید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۱ ۱۷ آبان ۱۳۹۸
منم مادرم سرطان داشت خيلي زود از پيشمون رفت الان خيلي دلم بهش تنك شده تمام تلاشمو كردم ك ازم راضي باشه مادرم خيلي مهربون بود كاش خدا مامانا رو از بچه ها جدا نكنه
Iran (Islamic Republic of)
Faezeh
۲۱:۵۲ ۱۴ مهر ۱۳۹۸
من داداشم ویه ماهه ازدست دادم داداشم ۱۸سالش بودوتوعقدبودکه تصادف کرد باموتورلطفابراشادی روحش فاتحه بخونین
Iran (Islamic Republic of)
ندا
۲۰:۳۷ ۰۶ مهر ۱۳۹۸
بابای من تو محرم فوت کرده برای شادی روحش سوره الرحمن را بخوانید وفاتحه بخانید توروخدا مننون میشوم
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۴:۲۸ ۰۶ مهر ۱۳۹۸
سلام . دایی من ۲۹ سالش بود به رحمت خدا رفته بهددلیل سکته شب خوابید صبح بیدار نشد برای شادی روحش فاتحه بدین متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۱۹ شهريور ۱۳۹۸
اگر دوس دارید عزیزانتان بیاد به خوابتون : یک بادکنک هلیوم بگیرید بعد روش ی نامه بچسبانید بعد که چسباندید بفرستین هوا بعد از 3 روز میاد به خوابتون من هم یبار این کار را کردم
Germany
مهدی
۱۷:۳۲ ۰۲ دی ۱۳۹۸
نیازی به این کارها نیست شما چند روز مرتباً برای شادی روح اموات قرآن قرائت کنید مطمئن باشید میاد
پدر من دیشب اومده بخوابم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۱۹ شهريور ۱۳۹۸
من واس همه صلوات فرستادم یعنی دعا کردم
Iran (Islamic Republic of)
مصدق
۲۳:۱۵ ۳۰ شهريور ۱۳۹۸
با درود و وقت بخیر !
من سال 85 مادرم را بدلیل سرطان از دست دادم و همان شب اول دفن با خواهش و تمنا به درگاه آفریدگار از جایگاهش مطلع شدم و حدود ساعت سه و نیم نیمه شب در حالیکه خیلی خسته و غمزده بودم, در رویا دیدم که پایین قبر مادرم نشسته ام و بالای قبر را دیدم که مادرم از نیم تنه بالایی بصورت نور روشن خورشیدی نمایان است و در حال صحبت با یک فرد غیب در سمت راست خود است. در این حین مادرم متوجه من شد و یک نگاه به من افکند و آنگاه به سمت راست خود نگاه کرد و یک گل سرخ از آن فرد غیب با دست راست گرفت و به آرامی روی بسمت من نمود و گل سرخ را بدست راست من داد. من گل سرخ را از دست مادرم گرفتم و آنگاه مادرم با دست چپ بصورت اشاره از من درخواست کرد که بروم و آنجا را ترک کنم. در این حین از خواب بیدار شدم و همان اوایل سپیده دم صبحگاه خوابم را به سایر خانواده تعریف کردم. متاسفانه تیرماه 1398 پدرم عزیزم و مهربانم را نیز از دست داده ام, ولی در این چند ماهه با وجود التماس و خواهش به درگاه خداوند متعال و قرار دادن نامه زیر خاک مدفن پدرم مبنی بر دعای خیر برای ایشان و درخواست ملاقات پدرم از سوی خداوند و درخواست ملاقات از پدرم هیچگونه ارتباط مستقیمی در رویا با پدرم نداشته ام و فقط دو مرتبه در رویا صحنه سازی کرده اند که پدرت سعادتمند شده است و پنجره ای رو به روشنایی و روز رابالای سر پدرم دیدم و دیدم که به سختی پدرم را در بغل خود نگه داشته ام و او را به بلندای یک دکل سفید رنگ در خیابان می رسانم. البته من حدود 8 سال پرستار پدرم بودم و پا به پای پدرم بشدت رنج و مشقت و ناتوانی فراوان را تحمل کردم و برای پدرم فداکاری و جانفشانی زیادی متحمل شدم. یکبار هم مادرم را در رویا دیدم که با مواجهه در مقابل یکدیگر همدیگرا بغل کردیم و روبوسی کردیم. در این حال از مادرم پرسیدم : مامان زندگی بعد از مرگ واقعیت داره ؟ ناگهان در همین وضعیت مادرم در بغل من غیب شد و پاسخ مرا نداد. من با خودم فکر کردم که اگر زندگی پس از مرگ واقعیت داشته باشد خب افشای آن باعث تقویت روحیه و ایمان می شود. سپس با خود اندیشیدم که نکنه زندگی پس از مرگ وجود ندارد و آن روح نمایشی مادرم در حافظه و ذهنم نتوانسته است که دروغ بگوید و لذا پاسخ مرا نداده است. نظر متخصصین در اینباره چیست ؟
Iran (Islamic Republic of)
هانی سرداری پور
۰۰:۲۹ ۱۴ شهريور ۱۳۹۸
سلام منم پدرومادرم خیلی دوست داشتم ولی خواهرم مانع میشدببینمشون تااینکه ناگهان هردوشون توی یک حادثه فوت شدن خیلی دلتنگشونم لطفا براشون یک خدابیامرز بفرستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۳ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
قرآن زیاد بخوانید
Iran (Islamic Republic of)
نگار
۱۱:۳۴ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
دوستان عزیز منم مادر عزیزمو که خیلی بهش وابسته بودم خیلی ناگهانی از دست دادم الان دلم براش خیلی تنگه و بسیار عذاب وجدان دارم چون اون خیلی از من راضی نبود خیلی وقت ها پرخاشگری کردم باهاش نمی دونم چطوری جبران کنم.لطفا براش صلوات بفرستید خیلی ممنون می شم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۷ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
هرکس دوست دارع عزیزازدست رفتشو توخواب ببینه شبابراش سوره ملک بخونه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۹:۵۸ ۲۸ مرداد ۱۳۹۸
سلام من دایی را تازه از دست دادم .داییم فقط۲۵سالش بود.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۰:۴۷ ۰۸ مرداد ۱۳۹۸
منم پدر مادرم از دست دادم هر کاری از دستم بر اومد براشون انجام دادم تنها چیزی ک میتونه روح مردگان شاد کنه کار خیر کمک ب فقرا هستش هم ثواب خودتون میبرید هم باعث شادی روح مردگانتون میشه نیت کنید واسه ی کار خیر انجامش بدید مطمعن باش ب نیت فردی ک خیرات دادی اونو تو خوابتون میبینید برای شادی روح تمام رفتگان صلوات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۰۳ مرداد ۱۳۹۸
سلام .من مادرمو تازه ازدست دادم.خیلی جوون بود.دلم اتیشه.برای شادی روحش صلوات
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
pavin
۰۷:۲۵ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
سلام من برادرم را تازه از دست دادم برای برادرم خیلی ناراحتم همش احساس میکنم ی چیزی میخواد بگه به من ترو را به خدا هر کسی میتونه بهم کمک کنه واقعا نگرانش میشم برای شادی روحش فاتحه و صلوات بدین ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
پریا رحیمزاده
۰۳:۵۳ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
منم برادرمو از دست دادم کاملا درکت میکنم 8 ساله که دیگه ندارمش منم دلتنگشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۶ ۲۹ تير ۱۳۹۸
تروخدا هرکی این پیامو میخونه برای شادی روحه پسر عمم که نوزده سالش بود و بر اثر تصادف از دنیا رف صلوات و فاتحه بخونید هم برای شما خیر داره هم برای اون ....
۱۲
آخرین اخبار