رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: انقلاب اسلامی متعلق به همه مردم است و ما زیر پرچم اسلام و هدایت رهبری هستیم.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ حجت‎الاسلام احمدرضا احمدی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان به مناسبت ۱۲ مرداد سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: به منظور صیانت از دستاورد‌های انقلاب اسلامی و تبلیغ بر ماندگاری انقلاب در بدو آن تاسیس شد که بزرگانی، چون شهیدان مطهری و کنی آن را تشکیل دادند که مورد توجه امام واقع شد که می‌توان از آن به عنوان یکی از پرسابقه‌ترین نهاد‌های جمهوری اسلامی ایران نام برد.

وی ادامه داد: سرعت، دقت، و رقابت و صرفه جویی در هزینه فعالیت‌های یک مجموعه را به بهره وری می‌رساند و یکی از نهاد‌هایی که بعد از انقلاب اسلامی به تدبیر امام و مقام معظم رهبری که سازمان بهره ور نگر است شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

حجت‎الاسلام احمدرضا احمدی با اشاره به تبلیغات غربی‌ها در فریب افکار عمومی افزود: ۲۶۰ کانال تلویزیونی فعالیت می‌کنند که حق را در ایران باطل جلوه می‌دهند.

وی گفت: میزان فعالیت مخالفین اسلام و تاثیر آن را در جامعه نمی‌توانیم مخفی نگه داریم و همواره اسلام در معرض حمله و هجوم بوده و مسلمین همواره در رصدگاه تیر‌های نهان و آشکار دشمن بوده است.

احمدی گفت: انقلاب اسلامی برهم زننده معادلات هجمه دشمن در حوزه اعتقادی، سیاسی و اجتماعی است و دشمن از اینکه انقلاب اسلامی توانسته کمونیسم و لیبرالیسم را به نابودی بکشاند و بسیار از این موضوع عصبانی است.

وی افزود: در دهه اول انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس این جوانان بودند که از شرف و کیان ایران صیانت کردند و نگهبان ارزش‌های اعتقادی و اخلاقی بودند و جوانان در برهه‌های تاریخ به ندای حق لبیک گفتند.

حجت‎الاسلام احمدرضا احمدی گفت: رسالت شورای همانگی تبلیغات اسلامی اموری که بر عده دارد اشاعه فرهنگ ناب انقلاب اسلامی با رویکرد تقویت ارزش‌ها و ارکان انقلاب اسلامی و پاسداری از حضور مردمی در صحنه است.

وی گفت: رویکرد مهم این نهاد تلاش برای خنثی سازی توطئه برای انقلاب اسلامی و همواره پرچم دار انقلاب اسلامی بوده است.

احمدی گفت: یکی دیگر از دستاورد‌های انقلاب اسلامی تحکیم وحدت اهل انقلاب است ودشمن همیشه سعی دارد ضعف‌ها را کلان جلوه دهد کارگزاران پاکدستی هستند که زیر پرچم انقلاب خدمت می‌کنند.

وی افزود: تازگی‌ها تاکتیک دشمن تغییر کرده است و دیگر ترور نمی‌کند و هدف آن‌ها بدبین کردن مردم نسبت به رهبران پاکدست جامعه است از این رو ترویج لاابالی گری در بین جوانان می‌پردازند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: برنامه‌های این نهاد از نیمه دوم سال به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/م

 

انقلاب اسلامی متعلق به همه مردم است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.