مدیر کل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان گفت: اعزام ۱۴ کاروان حجاج تمتع این استان و یک کاروان خراسان جنوبی از فردا از طریق فرودگاه بین المللی زاهدان آغاز می‌شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حسن اعرابی مقدم مدیر کل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان  اظهار داشت: این کاروان‌ها متشکل از ۲ هزار و ۶۵ حاجی از ۱۱ تا ۱۴ مرداد با هفت پرواز از فرودگاه بین المللی زاهدان برای انجام فریضه حج تمتع به مکه مکرمه مشرف می‌شوند.

وی افزود: هواپیمای ایرباس ۳۳۰ سعودی ساعت ۲۳ و پنج دقیقه پنجشنبه وارد فرودگاه بین المللی زاهدان می‌شود و بر اساس برنامه ریزی ساعت ۴۵ دقیقه بامداد جمعه با سوار کردن حجاج این فرودگاه را به مقصد جده ترک می‌کند.

مدیر کل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان ادامه داد: ۲۹۵ زائر با این پرواز به مکه مکرمه اعزام می‌شوند.

اعرابی مقدم تصریح کرد: ۱۱ کاروان از مجموع حجاج تمتع اعزامی سیستان و بلوچستان به مکه مکرمه با حدود هزار و ۵۰۰ نفر اهل سنت هستند.

وی با اشاره به تمهیدات پیش بینی شده برای راحتی حجاج در زمان حضور در فرودگاه بین المللی زاهدان از همراهان آنان خواست با تعداد کمتر به منظور انجام مراسم بدرقه در فرودگاه حضور یابند تا منجر به ایجاد ترافیک نشود.

مدیر کل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با توجه به مجازات‌های سنگین حمل دارو‌های با ترکیب مخدر در کشور عربستان از زائران می‌خواهیم از حمل این گونه دارو‌ها اجتناب کنند.

اعرابی مقدم هر هفته پرواز شرکت‌های هواپیمایی زاگرس، ایران ایر، آسمان، ماهان، آتا و قشم ایر از فرودگاه بین المللی زاهدان به نقاط مختلف کشور انجام می‌شود.

انتهای پیام/ع

اعزام کاروان حجاج  به سرزمین وحی

برچسب ها: فرودگاه ، حج وزیارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار