معاون فرهنگی و روابط عمومی اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: 260 نفر به مرحله پایانی هجدهمین دوره مسابقات قرآن راه یافته اند که در 2 رده سنی زیر 15 سال و بالای 15 سال با هم رقابت می‌کنند.

برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان پدافند هوایی در مشهدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ حجت الاسلام محمد عدیده معاون فرهنگی و روابط عمومی اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه حضور شرکت کنندگان در مرحله مقدماتی مسابقات مزبور نسبت به پارسال 70 درصد افزایش داشت افزود: پارسال 900 نفر و امسال هزار و 700 نفر در این مرحله شرکت داشتند.

وی تصریح کرد: بانوان شرکت کننده در رشته‌های ترتیل، تفسیر و حفظ کل، 25 جزء، 20 جزء، 15 جزء، 10 جزء، پنج جزء، سه جزء و یک جزء قرآن و مردان علاوه بر این رشته‌ها در رشته‌های قرائت قرآن و اذان با هم رقابت می‌کنند.
 
معاون فرهنگی و روابط عمومی اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: سه نفر برتر هر رشته به مسابقات قرآن ارتش جمهوری اسلامی ایران که با حضور همه منتخبان پدافند هوایی، نیروی زمینی، دریایی، هوایی و کارکنان ستاد مشترک برگزار خواهد شد، راه می‌یابند.
 
حجت الاسلام عدیده افزود: این دوره از مسابقات که با حضور ۲۶۰ شرکت کننده از سراسر کشور در حالی برگزارشده که متسابقان در دو گروه سنی بالای ۱۵ سال و زیر ۱۵ سال، خواهران شاغل در قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص)، خانواده و فرزندان آنان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
 

وی تصریح کرد:در این دوره از مسابقات متسابقان خواهر در سه رشته حفظ کل، یک، ۳، ۵، ۱۰، ۱۵، ۲۰ و ۲۵ جزء، تفسیر و قرائت ترتیل با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

 

گفتنی است مراسم اختتامیه این مسابقات پنجشنبه ۱۱ مردادماه در رواق دارالهدایه حرم مطهر رضوی با حضور شخصیت‌های کشوری و استانی برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

هجدهمین دوره مسابقات قرآن قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در مشهد

برچسب ها: قرآن ، ائمه اطهار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.