کنسرت مرداد ماه حمید هیراد با هدف پایان دادن به حاشیه‌های این خواننده برگزار شد.

به گزارش خبرنگارحوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمید هیراد خواننده پر حاشیه این روزهای موسیقی پاپ که چند روزی است که در صدر اخبار رسانه‌ها قرار گرفته شب گذشته در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران میزبان خبرنگاران و کارشناسان موسیقی بود تا به نوعی خود را از گوشه رینگ حاشیه‌ها دور کند.

هیراد خطاب به اهالی رسانه: بعضی‌ها نمی‌خواهند من بخوانم

این کنسرت برای نخستین بار با دعوت خبرنگاران و کارشناسان موسیقی در بخش وی آی پی صورت گرفت. برخی رسانه ها مدعی شدند که این خواننده پاپ در آخرین کنسرت خود، قطعاتی را به شکل پلی بک اجرا کرد و باعث شد بعد از ماجرای سرقت ادبی این دومین اتفاقی باشد که هیراد با آن مواجه شود؛ البته با اثبات ماجرای ابتدایی این خواننده برای پایان دادن به حواشی عذر خواهی کند.

فشار رسانه‌ها این خواننده را مجاب کرد که اهالی رسانه و منتقدانش را به کنسرتش دعوت کند. کنسرتی که هیچ صحه‌ای بر کیفیت اجرای کنسرت پرحاشیه‌ شیراز نگذاشت و با وجود اینکه در کنسرت قبلی خود به شکل پلی بک اجرا شد اما شب گذشته به گونه‌ای اجرا شد که میتوان گفت که این شبهه را برطرف کرده و بگوییم پلی بکی در کار نبود.


بیشتر بخوانید: حمید هیراد دوباره حاشیه‌ساز شد/ اجرای غیر زنده آقای خواننده! + فیلم 


به هر حال کنسرت هیراد با ایراداتی همراه بود. در بخش‌های زیادی هیراد خودش نمی‌خواند و قطعات به شکل همگانی اجرا می شد. گرفتگی صدا، نداشتن تحریر و تغییر ندادن گام های صدا و ... از دیگر اشکالات اجرای هیراد بود.

این خواننده در اجرای شب گذشته خود قطعاتی چون انفرادی، شوخی مگه، دلارام، مستم کن، دل یکی یار یکی، رسوایی و عاشق را خواند و چند موسیقی تصویر از گروه‌های پازل بند، ماکان بند و چند خواننده دیگر پخش شد.

نوازندگان این کنسرت که برخی لباس‌های قرمز برخی مشکی به تن داشتند، ساز هایشان را برای اجرای کنسرت آماده کردند و تا زمان آماده سازی چند دقیقه‌ای موزیک ریمیکس همرا با حرکات موزون پخش شد.

پس از سکوت یک دقیقه‌ای به دلیل اذان مغرب، قطعه «رسوایی» که چهارمین موزیک کنسرت هیراد بود، با دِلی دِلی گفتن‌های معروف این خواننده، اجرا شد.

اما «دل یکی یار یکی» قطعه دردسرسازی که حاشیه اجرای پلی بک را برای این خواننده به وجود آورده بود، در این بخش اجرا شد. البته در اجرای این بار قطعه «دل یکی یار یکی» دیگر مشکلی در هماهنگی صدا و اجرای هیراد پیش نیامد.

باز هم دیواری کوتاه‌تر از خبرنگاران پیدا نشد / هیراد خطاب به اهالی رسانه: بعضی ها نمی خواهند من بخوانم

سپس هیراد به درخواست هوادارانش در اینستاگرام قطعه منتشر نشده «عاشق» را خواند. در اجرای این قطعه حضار به سفارش هیراد نورافکن‌های گوشیشان را روشن کردند.


بیشتر بخوانید: حمید هیراد خبرنگاران و منتقدان را به کنسرتش دعوت کرد


او برای اجرای قطعه «عاشق» با گیتار تک نوازی کرد اما در چند بخش اجرای این قطعه باعث گرفتگی هیراد شد.

باز هم دیواری کوتاه‌تر از خبرنگاران پیدا نشد / هیراد خطاب به اهالی رسانه: بعضی ها نمی خواهند من بخوانم

«انفرادی» قطعه حسی دیگری بود که هیراد در اجرای این قطعه دیگر بیش از حد میکروفون را به سمت هوادارنش می‌گرفت و خودش کمتر می‌خواند. بخش دیگر برنامه، هیراد به اجرای قطعه «نیمه جانم» اختصاص داشت. بخشی از این قطعه ابتدا بدون ساز و پس از آن با ارکستر اجرا شد.

حمید هیراد برای اجرای قطعه «شوخیه مگه» از استیج پایین آمد و بخشی از آهنگ را در میان تماشاگران خواند؛ شاید به نوعی با این کار میخواست بگوید هیچ پلی بکی در کار نیست.

باز هم دیواری کوتاه‌تر از خبرنگاران پیدا نشد / هیراد خطاب به اهالی رسانه: بعضی ها نمی خواهند من بخوانم

سرانجام هیراد علت دعوت از خبرنگاران را به شکلی غیر مستقیم مطرح کرد و گفت: خیلی ها می‌خواهند من اینجا نباشم و نخوانم. نمی‌دانم این همه بی‌رحمی برای چیست، بیاییم تا زمانی که زنده‌ایم مهربانی کنیم؛ البته شعار نمی‌دهم و علاقه‌ای هم به دو رویی و خود نمایی ندارم. شما در این دو سال من را شناخته اید. این صدا و این تن برای من نیست بلکه خدا صاحب آن است.


بیشتر بخوانید: تمامی فیلم‌ها و مدارک کنسرت هیراد بررسی می‌شود


به نظر می‌رسد روی صحبت او با خبرنگاران و منتقدانی بود که نمی‌خواهند او به جایی برسد.

«یار دلارام» و «معشوق» از دیگر قطعه‌های کنسرت شب گذشته بود که با همکاری گروه پازل بند و هیراد ساخته شد.

باز هم دیواری کوتاه‌تر از خبرنگاران پیدا نشد / هیراد خطاب به اهالی رسانه: بعضی ها نمی خواهند من بخوانم

گفتنی است؛ پس از اجرای یک ساعت و چهل و پنج دقیقه‌ای هیراد، کنسرت این خواننده جوان به پایان رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار