معاون وزیر آموزش و پرورش گفت:برای توسعه مدارس غیردولتی، نیازمند واگذاری زمین در استان‌ها به متقاضیان سرمایه گذاری هستیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛  مجتبی زینی وند معاون وزیر آموزش و پرورش در دیدار با استاندار قزوین افزود: وزارت آموزش و پرورش برای توسعه مدارس غیردولتی عزم جدی دارد و حمایت می‌کند.

زینی وند اضافه کرد: قرار است کارگروهی برای شناسایی زمین‌های آموزشی و جلوگیری از تغییر کاربری آن‌ها در استان‌ها با عضویت معاونت عمرانی استانداری، آموزش و پرورش، راه و شهرسازی، شهرداران و فرمانداران تشکیل شود.

وی گفت: در برخی استان ها، زمین‌های آموزشی که به کاربری‌های غیر از آن اختصاص داده شده بود باز پس گرفته شدند.
معاون وزیر آموزش و پرورش درباره وضع مدارس غیردولتی در استان قزوین هم گفت: علی رغم برنامه ریزی‌های صورت گرفته، توسعه این مدارس در استان قزوین تنها سه درصد رشد داشته است، حال آنکه میانگین کشوری، ۱۱ درصد است.

به گفته زینی وند طبق برنامه ششم توسعه، تعداد مدارس غیردولتی در استان‌ها باید به ۱۲ درصد کل مدارس برسد.

استاندار قزوین هم گفت: با شناسایی تمام زمین‌ها و مکان‌هایی با کاربری آموزشی و توسعه فعالیت‌های مدارس غیردولتی باید نیاز‌های آینده آموزشی را تامین کنیم.

عبدالمحمد زاهدی افزود: باید تکلیف مالکان واقعی مشخص شود و زمین‌هایی با کاربری آموزشی در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد تا در آینده دچار مشکل نشویم.

انتهای پیام/

دیدار استاندار قزوین با معاون وزیر آموزش و پرورش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.