مدیر امور آب و فاضلاب بیرجند از آغاز عملیات نشت یابی 8 هزار رشته انشعاب و 25 کیلو متر شبکه در بیرجند خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ ندائی جوان مدیر امور آب و فاضلاب بیرجند گفت:  7 طرح آبفای شهری در خراسان جنوبی اجرا شد.

وی افزود: اجرای خط انتقال افزایش آب ورودی به زون C شبکه بیرجند به طول 540 متر از جمله این طرح هاست که هزینه اجرای آن را  600 میلیون تومان اعلام کرد.

ندائی جوان همچنین با اشاره به جابجایی چاه شماره 6 علی آباد بیرجند به عنوان دیگر طرح این شهراظهار کرد: پس از افت آبدهی محسوس این چاه به میزان حدود 15 لیتر بر ثانیه و اخذ پروانه جابه جایی چاه از شرکت آب منطقه‌ای، انعقاد قرارداد حفاری صورت گرفت و چاه جدید در مجاور چاه موجود با هزینه 90 میلیون تومان انجام شد.

مدیر امور آب و فاضلاب بیرجند ، تعویض شیر آلات فرسوده خیابان 15 خرداد و میدان 7 تیر ، نصب یک دستگاه شیر تخلیه، تعویض یک باب دال معیوب حوضچه‌ و شستشوی شبکه شاخه ‌ای حاشیه جنوبی خیابان  15 خرداد از دیگر طرحها عنوان کرد که با تلاش آب و فاضلاب شهری بیرجند انجام شد.

شبانی مدیر امور آب و فاضلاب خوسف نیز از تعویض الکتروموتور پمپ چاه شماره 3 این شهر خبر داد و گفت:  با تعویض الکتروموتور، این چاه در مدار بهره برداری قرار گرفت.

توکلی مدیر امور آب و فاضلاب قاین نیز از حفاری و تجهیز چاه شماره یک قاین و  عملیات آزمایش پمپاژ چاه شماره یک و 8 این شهر برای افزایش آبدهی این چاه ها خبر داد.

آغاز عملیات نشت یابی 8 هزار رشته انشعاب و 25 کیلو متر شبکه در بیرجند و  حفاری یک حلقه چاه آب شرب در آبرفت شهر طبس هم از جمله طرح های در دست انجام آبفای شهری خراسان جنوبی است. 

انتهای پیام/ ط آ

اجرای 7 طرح آبفای شهری در خراسان جنوبی

برچسب ها: آب و فاضلاب ، اب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.