رئیس اتحادیه لوازم خانگی فروشان کرمانشاه از افزایش 20 درصدی قیمت‌ها خبر داد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، موسوی رئیس اتحادیه لوازم خانگی فروشان کرمانشاه گفت : 20 درصد قیمت‌ها در بازار افزایش یافته و شرکت‌های ایرانی، لوازم خانگی را احتکار کردند و نمی‌گذارند وارد بازار شود تا قیمت‌ها بالا برود.

وی گفت : انواع لوازم خانگی شامل یخچال، لباسشویی، اجاق گاز، LCD و ... در بازار دچار کمبود شده که مقصر این موضوع مغازه‌داران نیستند.

موسوی افزود : انبار شرکت‌های ایرانی لوازم خانگی پر است و برخی شرکت‌ها 20 هزار دستگاه یخچال و لباسشویی در انبار خود دارند اما با هدف گرانتر شدن و افزایش قیمت، جلوی ورود آن را به بازار می‌گیرند.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی فروشان کرمانشاه با بیان اینکه 80 درصد لوازم خانگی موجود در بازار کرمانشاه ایرانی است، یادآوری کرد: زمانی با هدف حمایت از کالاهای تولید داخل مغازه‌داران را به عرضه لوازم خانگی ترغیب کردیم اما اکنون شرکت‌های ایرانی جنس به مغازه‌ها نمی‌دهند.

موسوی با اشاره به فعالیت 346 واحد صنفی لوازم‌خانگی فروشی در کرمانشاه، گفت: اگر این روند ادامه پیدا کند و مغازه‌داران جنسی برای عرضه نداشته باشند بسیاری از واحدها تعطیل خواهند شد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

لوازم خانگی در بازار دچار کمبود شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.