مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزدگفت: استعداد هنری و معرفی افراد برتر در زمینه تئاتر و هنر باید دستور کار قرار گیرد.

مجید جوادیان زاده  مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت: هدف از برگزاری فصل تئاتر را ایجاد جریان منسجم و یکپارچه آموزشی برای سطح تئاتر استان با رویکرد تمرکز زدایی عنوان کرد.

جوادیان زاده افزود : با توجه به جغرافیای وسیع یزد امکان بی عدالتی فرهنگی فراهم است امیدوارم این نقص با برگزاری فصل تئاتر برطرف شود.

جوادیان زاده افزود باید امواج آموزش تئاتر به کل استان هدایت کنیم و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همکاری تمام قد در این زمینه با هنرمندان استان دارد .

وی با بیان اینکه آسیب شناسی فصل‌های قبل تئاتر باید در دستور کار قرار گیرد و شیوه نامه منسجم برای برگزاری تئاتر سال‌های بعد فراهم شود اظهار امیدواری کرد :دانایی آموزش و انگیره به عنوان دست آورد دوره‌های فصل تئاتر استان حاصل شود.

جوادیان زاده در ادامه تصریح کرد کشف استعداد هنری و معرفی افراد برتر در زمینه تئاتر و هنر باید دستور کار قرار گیرد و این فصل‌ها تبدیل به نظام استعداد یابی در سطح استان شود.

وی در پایان عنوان کرد برای گارگاه‌های تولیدی بودجه لازم در نظر گرفته شده و به استعداد‌های برتر تعلق می گیرد.

انتهای پیام/ی

کشف استعداد هنری تئاتر و در دستور کار فرهنگ وارشاد اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار