الهه احمدی: برای تیم ملی کشورم از خانواده خود گذشته ام

قهرمان تیراندازی بانوان گفت: من به عشق افتخارآفرینی برای کشورم باید ۴۰ روز از فرزند پنج ساله ام دور باشم و تمام تلاش خود را می‌کنم تا دست پر به کشور بازگردم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان الهه احمدی قهرمان تیراندازی بانوان ایران در حاشیه مراسم بدرقه کاروان ایران به بازی‌های آسیایی 2018 اندونزی اظهار داشت: من و تمام ملی پوشان با تمام نیرو تلاش خواهیم کرد که بهترین نتیجه را کسب کنیم و برای موفقیت در مسابقات از خانواده و خیلی موارد باید بگذریم. به عنوان مثال من باید 40 روز از فرزند چهارساله خود دور باشم تا بتوانم در این مسابقات شرکت کنم و پرچم کشورم را در بین رقبای سرسخت بالا ببرم.

او درادامه در مورد پیش‌بینی‌اش از نتایج تیم ملی  تیراندازی در بازی‌های آسیایی گفت: میدانم که انتظارات از تیم ملی تیراندازی بالااست ما نیز تلاش می‌کنیم که قهرمان شویم، با این حال نمی توان قولی برای کسب مدال داد چرا که در رشته  تیراندازی در قاره آسیا کار بسیار سخت و حریفان به شدت قدرتمند هستند.

الهه احمدی درباره برگزاری مراسم بدرقه کاروان ورزشی اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتا و حضور مسئولان در این مراسم گفت: این‌دست مراسم‌ها همیشه موثر و مفید بوده است و وجود شخصیت‌های سیاسی و عالی‌رتبه کشور ، باعث امیدواری و دل گرمی است چراکه ورزشکاران با دیدن مسئولان احساس می‌کنند که در کنار سختی‌ها تنها نیستند و مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

او  درباره حضور بیش از پیش بانوان ورزشکار در کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی اذعان داشت: حضور پر تعداد و پرشور بانوان باعث خوشحالی است  و بدون شک  تاثیرات آن را در ورزش کشورمان در سال‌های بعد خواهیم دید. همان‌گونه که در کار و دانشگاه بانوان از آقایان پیشی گرفته اند، امید دارم که روزی در ورزش نیز  شاهد این مساله باشیم.

قهرمان تیر اندازی بانوان کشورمان درباره تمرینات و کمبود مهمات اظهار داشت:کمبود مهمات و فشنگ و ساچمه در رشته خفیف تیم ملی تیراندازی است و در هر دوره مدال های کسب شده توسط تیم ملی در بخش بادی بوده است که مشکل فشنگ ندارد و امیدواریم مشکل دیرینه مهمات در رشته تیراندازی کشورمان حل شود.تمرینات و اردو ها نیز به خوبی برگزار شده است و تیم ملی در آمادگی کامل به سر می برد و آماده رویارویی با حریفان سرسخت آسیایی خود می باشد.

الهه احمدی در پایان درباره شعار یک ملت و یک صداگفت:باید مدت ها روی این شعار تامل کرد و آن را مورد بررسی قرارداد چراکه این شعار صرفا یک شعار نیست  و انسان را به وجد می آورد و می تواند برای ورزشکاران بسیار روحیه بخش باشد.

انتهای پیام/

اظهارات الهه احمدی در مراسم بدرقه کاروان اعزامی به جاکارتا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار