ارغوان گفت: تیم های آسیایی برای حضوری پرقدرت در بازی های آسیایی، تعداد بازیکنان خارجی تیمشان را افزلیش داده اند.

به گزارش توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، روزبه ارغوان در حاشیه مراسم بدرقه کاروان ایران به بازی‌های آسیایی اظهار داشت:  همین که مسئولان ورزشکاران را دور هم جمع می کنند و انگیزه ای که به ما تزریق می کنند باعث می شود انرژی ورزشکاران برای حضوری موفق در بازی های آسیایی جاکارتا افزایش یابد واگر دنبال مدال نقره باشند بدون شک با این انرژی که می گیرند می توانند مقام دومی را به اولی تبدیل کنند، واقعا باید حمایت کنند تا انگیزه ورزشکاران بیش از پیش افزایش یابد.

ارغوان در مورد ارزیابی اش از اینکه بسکتبال چه نتایجی را در جاکارتا کسب می کند، گفت: در این دوره از بازیهای آسیایی، تیم بسکتبال اندونزی چندان شاخص نیست، هر چند که سایر تیم ها نسبت به چهار سال گذشته قدرت شان افزایش یافته است. با وجود حضور استرالیا در قاره آسیا همه تیم ها از جمله چین، ژاپن و فیلیپین بازیکنان خارجی به تیم شان اضافه کرده اند  تا بتوانند به سطح و کیفیت استرالیا نزدیک شوند. ما نیز با آمادگی مناسب راهی این مسابقات می شویم.

سنتر تیم ملی بسکتبال گفت: واقعا مربیان کادر فنی از جان و دل برای تیم ملی زحمت می کشند و تا الان چنین کادری را مشاهده نکرده بودم. کادر فنی تیم ملی پیش از ما در سالن حضور می یابند و بعد از پایان تمرینات هم دیرتر از ما سالن را ترک می کنند. هنگامی که بازیکنان چنین فداکاری را می بینند تلاش می کنند تا کار کنیم.

او درباره جوانگرایی هم در بدنه تیم ملی توضیح داد: قطعأ جوانگرایی برایمان مشکل ساز می شود اما به نظرم باید آینده هم در نظر بگیریم.

عضو تیم ملی بسکتبال درباره اینکه آیا هدف بسکتبال موفقیت در المپیک 2020 توکیو است یا خیر، پاسخ داد: در این دوره سعی می کنیم جزء امیدهای قهرمانی باشیم.


بیشتر بخوانید: مراسم بدرقه کاروان ایران اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتا


انتهای پیام/

اظهارات ارغوان درباره پیش بینی اش از نتایج بسکتبال در جاکارتا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار