ملی پوش کاراته بانوان گفت: قول کسب مدال در بازی‌های آسیایی را نمی‌دهم، اما تلاش می‌کنم بهترین اتفاق برای کاراته کشورم رقم بزنم.

عباسعلی: قول کسب مدال در بازی‌های آسیایی را نمی‌دهمحمیده عباسعلی ملی پوش کاراته بانوان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمیگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: مراسم خیلی خوبی برای بدرقه ملی پوشان برگزار شد و این حمایت امید و انگیزه ورزشکاران را افزایش می‌دهد. قول کسب مدال در بازی‌های آسیایی را نمی‌دهم، اما تلاش می‌کنم بهترین اتفاق برای خودم و ورزش کاراته را در این دوره از بازی‌ها رقم بزنم.

او ادامه داد: شعار یک ملت یک صدا برای کاروان ورزشی کشور نشان می‌دهد که دعای خیر مردم کشور بدرقه راه تمام ورزشکاران هست و تمام ملی پوشان سعی می‌کنند در این دوره از بازی‌ها بهترین نتیجه را بدست آورند.

عباسعلی افزود: چهار سال پیش در بازی‌های آسیایی کره جنوبی توانستم مدال بگیرم و با توجه به اینکه کاراته المپیکی شده است شرایط تغییر کرده و تیم ملی کاراته برای کسب بهترین نتیجه تمرینات زیادی را پشت سر گذاشته است.

ملی پوش کاراته بانوان عنوان کرد: امیدوارم در این دوره از بازی‌های آسیایی نیز بانوان ورزشکار ما به ویژه کاراته کا‌ها خوش بدرخشند و بهترین نتیجه را کسب کنند.


بیشتر بخوانید: عباسعلی: رقابت‌های قهرمانی آسیا از سطح فنی بالایی برخوردار بود


انتهای پیام/

اظهارات عباسعلی درباره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار