رئیس فدراسیون تکواندو گفت: متاسفانه بازار دروغ و شایعه زیاد است و قانون بازنشستگی شامل من نمی‌شود.

پولادگر: قانون بازنشستگی شامل من نمی‌شود/شرایط بازی های آسیایی جاکارتا بسیار سخت استسید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمیگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره قانون منع به کارگیری بازنشستگان بیان کرد: این قانون شامل من نمی‌شود. متاسفانه بازار دروغ و شایعه زیاد است و متاثر می‌شوم از اینکه برخی رسانه‌ها بدون تحقیق مطالبی را منتشر می‌کنند که باید درباره مطالب کذب پاسخگو باشند.

او درباره اینکه حسن فلاحی راد مربی تیم ملی تکواندو مردان اردوی تیم را ترک کرده است، گفت: حاشیه‌ها را باید رها کرد. این اتفاق اخبار ناخوشایندی نیست و این مربی به تصمیم خودش اردوی تیم ملی را رها کرده است و با رسانه‌ها درباره دلیل کارش صحبت کرده و علاقه‌ای به مطرح کردن این موضوع با من نداشته است.

رئیس فدراسیون تکواندو افزود: این مربی قصد داشت به طور حتم همراه با تیم ملی تکواندو به بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی اعزام شود، اما کمیته ملی المپیک در این گونه از رقابت‌ها در اعزام نفرات محدودیت دارد و برای ۵ بازیکن در بخش کیورگی بیشتر از ۲ مربی نمی‌توانستیم اعزام کنیم.

پولادگر ادامه داد: تیم ملی تکواندو در هر دو گروه مردان و زنان شرایط خوبی دارند و درروز‌های پایانی اردوی آمادگی به سر می‌برند و تکواندوکاران کشورمان ۲۲ مرداد ماه به بازی‌های آسیایی جاکارتا اعزام می‌شوند. این دوره از بازی‌ها شرایط خاصی دارد و با دوره‌های قبلی متفاوت است و این کار را برای ما سخت‌تر می‌کند و امیدوارم که ملی پوشان ما با اراده و تلاش خود بهترین نتیجه را رقم بزنند.

او در ادامه افزود: تیم ملی اصلی تکواندو راهی بازی‌های آسیایی می‌شود و برای نخستین بار است که تیم ملی پوسه در بازی‌های آسیایی حضور دارد و به منظور آمادگی هر چه بیشتر ملی پوشان از مربی خارجی در این رشته استفاده کردیم و حدود ۴ ماه است که پومسه کاران ما زیر نظر این مربی به تمرین پرداختند.

پولادگر گفت: در این دوره از بازی‌ها در بخش کیورگی ۳ وزن را کم کردند و از ۸ وزن به ۵ وزن رسیدند و این یعنی که شانس کسب مدال کاهش یافته و کار را برای تیم‌ها سخت‌تر می‌کند. این دوره هم به دلیل حضور رشته پومسه و هم به دلیل کاهش اوزان در بخش کیورگی بسیار متفاوت است و ما امیدواریم که بتوانیم نتیجه لازم را بدست آوریم.

رئیس فدراسیون تکواندو درباره برگزاری مراسم بدرقه ملی پوشان اعزامی به بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا بیان کرد: به همت کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان و به رسم سنت همیشه این مراسم برگزار شد که در روحیه تمام ورزشکاران تاثیر مثبتی دارد و امیدوارم با دعای خیر مردم و توجهی که دولت به ورزشکاران دارد تمام ملی پوشان بتوانند در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی نماینده شایسته‌ای برای کاروان ایران باشند.


بیشتر بخوانید: سروی: داوران تکواندو ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا حضور ندارند


انتهای پیام/

اظهارات پولادگر درباره تیم ملی تکواندو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار