مدیر کل سازمان انتقال خون استان کرمانشاه گفت: سالانه حدود 70 تا 75هزار نفر به مراکز خون  ثابت و سیار مراجعه می کنند.  

مراجعه سالانه بیش از 70هزار نفر به مراکز خون استان کرمانشاهسلطانیان  مدیر کل سازمان انتقال خون استان کرمانشاه   در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه با تبریک روز اهدا خون گفت: امروز در مراسمی از اهدا کنندگان خون حاضر در مراکز  استان کرمانشاه با تقدیم گل قدردانی شد.

سلطانیان  گفت: سالانه حدود 70 تا 75هزار نفر به مراکز خون  ثابت و سیار مراجعه می کنند از این تعداد سالی 55تا هزار نفر موفق به اهدا خون می شوند.
 
وی گفت: سالانه 75 درصد آن ها که اهدا کنندگان با سابقه و مستمر هستند و کمتر از 25درصد اولین بار است که خون خود را اهدا می کنند و از خوشبختانه از  پشتوانه خوبی برخوردار هستیم.

وی با بیان اینکه اهدا کنندگان خانم 7درصد است گفت:  با توجه به جمعیت برابری استان  از لحاظ آمار زنان و مردان انتظار بیشتری داریم و نیاز به گروه های منفی است که استفاده بیشتری دارد.
 
 
وی گفت: استان کرمانشاه در انتقال خون از جهت میزان اهدا کنندگان مستمر شاخص 27در هزار نفر است وبا شاخص کشوری برابریم و از لحاظ تامین خون کشور جز ده استان اول هستیم.
 
وی افزود: تمام نیازهای استان از اهدا کنندگان خود استان  تامین می شود و  و هیچ نیازی به تامین خون از استان های دیگر نداریم و استان کرمانشاه معین بعضی از استان ها نیز است .
 
انتهای پیام/ز


 تمام نیازهای استان از اهدا کنندگان خود استان  تامین می شود 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.