مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از پیوستن دست کم ۱۷۹ نفر نبرو به این سازمان با برگزاری آزمون سراسری در شهریورماه سال جاری خبر داد.

محسن گلابی درگفتگو باخبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با تشریح اولویت‌های سازمان آتش‌نشانی اصفهان در دو بخش نرم‌افزاری و سخت‌افزاری ، اظهارکرد: در بخش اول ارتقاء آرامش روحی و روانی کارکنان و ایجاد نشاط و شادابی در بین  کارکنان آتش نشانی مورد توجه است و در بخش سخت‌افزاری ساخت چند ایستگاه، به روزرسانی تجهیزات و جذب نیروهای جدید در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: از آن جایی که آتش‌نشانی جزو مشاغل سخت محسوب می‌شود، باید برای آتش‌نشانان و خانواده‌ آنها فضای پرنشاط همراه با رفاه و امکانات فراهم شود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به کمبود تجهیزات آتش‌نشانی اصفهان، گفت: هیچ گاه نمی‌توان ادعا کرد که تجهیزات آتش‌نشانی به‌روز است، زیرا روز به روز فناوری‌ها جدید می‌شود و نیازهای شهری با توجه به فرایند توسعه آن تغییر می‌کند.

گلابی با بیان اینکه شمار ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهر اصفهان باید افزایش پیدا کند، ادامه داد: به‌کارگیری فناوری‌های پیشرفته و سریع مطابق با استانداردهای جهانی در آتش نشانی اصفهان مهمترین اولویت برنامه‌های این سازمان است.

وی در خصوص افزایش شمار نیرو در سازمان آتش‌نشانی اصفهان گفت: سازمان آتش‌نشانی اصفهان به صورت مستقل نمی‌تواند نیرو جذب کند ، اما با برگزاری آزمون سراسری در شهریورماه سال جاری،  دست کم ۱۷۹ نفر در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان جذب خواهند شد.

 

انتهای پیام/م

 

ادعا نمی‌کنم که تجهیزات آتش‌نشانی به‌روز است

برچسب ها: آتش نشانی ، آزمون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.