اختصاص اعتبار برای نصب منابع آب روستایی خرمشهر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر گفت: طرح نصب منابع آب روستایی با هزینه یک میلیارد ریال با مشارکت بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در حال اجرا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛سرگرد علیرضا خردمند فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر با بیان اینکه نصب منابع آب عمدتا در روستا‌های منیخ، معمره صنگور و روستا‌های تابعه مینوشهر انجام شده، گفت: در حال حاضر ۳۰ سکو ویژه منابع آب ۱۰ هزار لیتری و پنج هزار لیتری در روستا‌های حفارغربی و شرقی، منیخ، عمره صنگور، مقامیسیه، بدریه و مینوشهر که با مشکل شوری آب مواجه بودند، نصب شده است.

وی با بیان اینکه در هفته آینده نصب همه منابع به پایان می‌رسد، افزود: در حال حاضر برخی از منابع آب آشامیدنی نصب و برخی تا هفته آینده آماده می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر گفت: به منظور تامین آب آشامیدنی منابع آب نصب شده در روستا‌های مذکور با اداره امور آبفار خرمشهر توافق شده که با تانکر سیار به منابع آبرسانی شود.

عملیات اجرایی آبرسانی به ۱۴ روستای خرمشهر از طرح آبرسانی غدیر با هزینه ۱۰ میلیارد ریال از اواخر تیرماه آغاز شد.

با اتمام این طرح جمعیتی بالغ بر ۱۷ هزار نفر از نعمت آب شرب بهداشتی با شاخص کیفی مطلوب بهره مند می‌شوند.

کاهش شدید آب کارون و نفوذ آب دریا موجب بالا رفتن شوری آب شرب در شهر‌های آبادان و خرمشهر و اعتراضات مردمی در این شهر‌ها در خرداد و تیر ماه شده بود.

انتهای پیام/ د

اختصاص یک میلیارد ریال برای نصب منابع آب

برچسب ها: طرح غدیر ، آب شرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.