مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: از ۸ شهرستان فاقد اداره ارشاد در سیستان و بلوچستان در پنج شهرستان نماینده ارشاد منصوب شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حسین مسگرانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: به‌دلیل نبود بودجه و نیروی انسانی تاکنون ۸ شهرستان سیستان و بلوچستان فاقد اداره ارشاد بوده‌اند که با پیگیری‌های صورت گرفته در حال حاضر در ۵ شهرستان نماینده یا سرپرست ارشاد منصوب شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: این پنج شهرستان شامل هامون و هیرمند در شمال استان و فنوج، قصرقند و سیب سوران در جنوب استان هستند.

وی گفت: میرجاوه یکی از شهرستان‌های فاقد مجتمع فرهنگی وهنری ارشاد بوده که خوشبختانه مسئول نمایندگی ارشاد در آنجا منصوب شده است. در نظر داریم پس از انجام هماهنگی‌های لازم برای شهرستان نیمروز در شمال استان و دلگان و مهرستان در جنوب جهت فعالیت نمایندگی ارشاد اقدام کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در این پنج شهرستان فعلا اداره مستقل وجود ندارد گفت: مسئول نمایندگی از همکاران شهرستان‌های دیگر استان در این شهرستان‌ها منصوب شده فعالیت خود را به عنوان نماینده ارشاد در این پنج شهرستان آغاز کنند.

مسگرانی ادامه داد:، چون این نمایندگی‌ها نیاز به نیروی انسانی دارد و در حال حاضر هیچ جذبی در رابطه با این موضوع صورت نگرفته سرپرست یا مسئول نمایندگی ارشاد در شهرستان‌های فاقد مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد از میان نیرو‌های انسانی شهرستان‌ها انتخاب شده است.

انتهای پیام/ ع

راه اندازی  دفاتر اداره‌کل ارشاد در شهرستان‌های سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار