مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: تا کنون ۲۲ میلیارد و ۲۰۲ میلیون تومان تسهیلات در قالب طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری در استان پرداخت شده است.

پرداخت ۲۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی درسیستان وبلوچستانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مهرداد جهاندیده  مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: سیستان و بلوچستان در زمینه جذب تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری جایگاه خوبی را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: ۱۲ هزار میلیارد تومان به طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری کشور تخصیص داده شده که از این میزان اعتبار، ۶۵۰ میلیارد تومان وام قرض الحسنه به روستا‌های مرزی و محروم سیستان و بلوچستان اختصاص یافته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ادامه داد: از مجموع ۶۵۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیصی در قالب طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری به این استان تا کنون بخش زیادی از آن تخصیص یافته است.

جهاندیده تصریح کرد: ۵۰ درصد این اعتبارات در اختیار بانک کشاورزی و ۵۰ درصد باقی مانده در اختیار پست بانک، بانک توسعه تعاون و صندوق کارآفرین امید سیستان و بلوچستان قرار گرفته است.
وی اظهار داشت: درخواست ۱۱ هزار و ۱۸۱ طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری از سیستان و بلوچستان در سامانه کارا ثبت شده که بیشترین آن با هزار و ۲۹۳ طرح از زهک بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: تا کنون هزار و ۹۳۶ طرح به بانک‌های عامل معرفی شده که هزار و ۳۲۵ طرح در دست بررسی بانک هاست.

جهاندیده افزود: قرارداد ۲۳۳ طرح با اشتغالزایی ۶۸۳ نفر در بانک‌ها منعقد و به ۱۹۱ طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری بیش از ۲۲ میلیارد و ۲۰۲ میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است.

وی رونق اقتصادی مناطق روستایی و عشایری و کمک به معیشت ساکنان این مناطق در کنار اشتغالزایی پایدار با همراهی بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان را از اهداف مهم اجرای این طرح برشمرد.

انتهای پیام/ع

پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی دراستان 

برچسب ها: تسهیلات ، وزارت کار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار