رتبه اول کنکور تجربی گفت: برای کسب این رتبه هیچ کلاس کنکور و کلاس خصوصی نرفته ام ،تنها برنامه‌هایی که من داشتم آزمون آزمایشی بود.

برای کسب این رتبه هیچ کلاس کنکور و کلاس خصوصی نرفته امامیر رضا براتی رتبه اول کنکور تجربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ افزود: به لطف خدا و پدر ومادرم توانستم این رتبه را کسب کنم، حس خوش حالی دارم از اینکه توانستم ثمره زحماتم را ببینم.
 
وی گفت: افتخار میکنم به اینکه از یک شهرستان کوچک که به لحاظ امکانات در حد شهر‌های بزرگ نیست توانستم رتبه اول کنکور تجربی را به دست اورم.

وی با توجه به اینکه پزشکی یکی از رشته‌های برتر کنکور تجربی است افزود: برای انتخاب رشته قصد دارم به دانشگاه بروم و جوانب را در نظر بگیرم ،در اینباره  شاید بعدا تصمیم بگیرم .

وی نقش پدر ومادرش را با ساکت کردن خانه و محدود کردن رفت وامد‌ها و ساپورت‌های روحی بسیار موثر دانست و افزود: اگر خانواده کمک هایشان را ازمن دریغ میکردند قطعا نمیتوانستم موفق شوم .

رتبه اول کنکور تجربی با تاکید بر اینکه هیچ کلاس کنکور و کلاس خصوصی نرفته است تصریح کرد: تنها برنامه‌هایی که من داشتم آزمون ازمایشی بود و طبق همین برنامه‌ها درس خواندم میانگین درس خواندن من به طور متوسط 10 تا 11 ساعت در روز بود.

امیر رضا براتی  گفت: اخرین حرفم به تمامی کسانی که میخواهند موفق شوند در هر زمینه‌ای این است که موفقیت و آینده را در ذهن تصور کنند و همیشه راه را باهدف طی کنند و البته اعتماد به نفس نقش مهمی در موفقیت دارد.
 
وی خطاب به داوطلبان کنکور سال آینده گفت: در طول درس خواندن روحیه خود را از دست ندهند و با فضای مجازی خود را سرگرم نکنند. 

الیاس براتی پدر امیر رضا براتی هم در گفتگو با خبرنگار ماگفت: من وقتی این خبر را شنیدم بسیار خوش حال شدم و تا چند دقیقه همگی هیجان داشتیم، و از شوق گریه کردم.
 
وی افزود:من این موفقیت را به همه مردم شهرم قوچان تبریک می‌گویم و عامل موفقیت‌های پسرم را اول از همه خدا و بعد زحمت وپشتکار خود پسرم میدانم و همه معلمین و خانواده که در این موفقیت نقش به سزایی داشتند.

فریبا بی باک مادر امیر رضا براتی هم به خبرنگار ما گفت: وقتی صبحاین  خبر را شنیدم و خیلی خوش حال و هیجان زده شدم باعث افتخار ماست و من این موفقیت را ابتدا لطف خدا و بعد نیز هوش و استعداد پسرم میدانم.
 
انتهای پیام // ن. ط
 

گفتگو با نفر اول رشته تجربی از شهرستان قوچان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۰:۱۵ ۰۹ دی ۱۳۹۸
تبریک میگم ای کاش ما هم چنین رتبه ای بیاریم
Iran (Islamic Republic of)
H
۰۵:۳۴ ۲۸ شهريور ۱۳۹۷
خدا به ما کسایی که حوصله خوندن ندارمیم هم یه نگاهی کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۱۹ شهريور ۱۳۹۷
کنکور فقط یک بازیه که عده ای را به عنوان نخبه به ما تحمیل کنند.هر وقت کسی آمد و مشکلی از کشور را به طور حقیقی (نه اینکه یارو 20 تا اختراع داره که همش کپی خارجیهاست و بدرد نمی خوره) حل کرد و مردم این مشکل حل شده را احساس کردند بعد ما بهش میگوییم نخبه. قبول دارید؟
Iran (Islamic Republic of)
خاطره
۰۰:۰۶ ۱۱ شهريور ۱۳۹۷
اقای براتی واقعا برای ما بچه های شهرستانی قابل افتخار هست که چنین افراد موفقی داریم امید واریم که پسرتون به خواسته هاش برسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۲۶ مرداد ۱۳۹۷
افرین بهت تبریک بگم ولی خدایی راستشو بگو همینجوری که تو تبلیغات گاج گفتی برای همه درسات از گاج استفاده کردی؟این حرفو که رتبه اول ریاضی هم زد؛چقدر بهت دادن که این کارو کردی اقای سخت کوش