مدیرکل زندان‌های کردستان استان کردستان از افزایش ۵۹ درصدی کمک‌های خیران در جشن گلریزان امسال خبر داد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،اسحاق ابراهیمی در دیدار خود با امان اللهی مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان، با تاکید بر نقش بسیار تاثیرگذار و بی بدیل صدا و سیما در افزایش کمک‌های خیرین در جشن گلریزان امسال، گفت: بدون شک، صدا و سیما نقش بسزایی در فرهنگ سازی امور نیک و خیرخواهانه در جامعه دارد که در این راستا و در جشن گلریزان امسال حمایت‌های این رسانه موجب شد تا شاهد افزایش ۵۹ درصدی کمک‌های مردم نوع دوست در کردستان باشیم.
وی مبلغ جمع آوری شده در جشن‌های گلریزان امسال در استان را چیزی حدود یک میلیارد و ۵۳ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: شهرستان سنندج با جمع آوری مبلغ ۵۰۴ میلیون تومان در رتبه اول و شهرستان‌های سقز و بانه نیز به ترتیب با مبالغ ۱۱۳ میلیون تومان و ۱۰۰ میلیون تومان در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.
ابراهیمی با بیان این مطلب که مسئولان زندان‌های استان از تمامی امکانات و ظرفیت‌ها در مسیر کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد بهره می‌گیرند، عنوان کرد: با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی شاهد دستاورد‌های بسیار خوبی در حوزه زندانبانی اسلامی در کشور بودیم که متاسفانه به دلیل عدم اطلاع رسانی دقیق، دشمنان نظام همواره با نشر اکاذیب در فضای مجازی سعی داشته اند تا این دستاورد‌ها را زیر سوال ببرند، اما خوشبختانه مردم هوشیار و آگاه استان هیچ گاه فریب این توطئه‌ها و نیرنگ‌ها را نخواهند خورد.
 مدیرکل زندان‌های کردستان در ادامه، از افزایش تعداد زندانیان جرائم غیرعمد در استان بویژه در حوزه جرائم مالی خبر داد و اعلام کرد: در حال حاضر حدود ۴۰۰ زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های استان تحمل حبس می‌کنند که ۷۵ درصد از این جمعیت را بدهکاران مالی تشکیل می‌دهند.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان نیز ضمن حمایت از ستاد دیه استان گفت: با توجه به ظرفیت‌های بسیار خوبی که در صدا و سیمای استان وجود دارد لذا این مجموعه آمادگی خود را جهت تولید برنامه‌های مستند از دستاورد‌های نظام در حوزه زندانبانی اسلامی اعلام می‌دارد.
امان اللهی تاکید کرد: امروزه رسانه‌ها صرفا یک ابزار خبر رسانی نیستند و در حال حاضر صدا و سیما در آگاه سازی، فرهنگ سازی و جهت دهی در تمام ابعاد زندگی افراد جامعه نقش برجسته‌ای دارد.
انتهای پیام/م

کسب رتبه اول شهرستان سنندج در جشن‌های گلریزان امسال

برچسب ها: زندان ها ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.